آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, | 21:42 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


رم، جیلاردینو را جایگزین اسوالدو می کند: باشگاه رم قصد دارد آلبرتو جیلاردینو مهاجم تیم جنوا را با مبلغ 7 میلیون یورو به علاوه مارکو بوریلو به خدمت گیرد و او را جایگزین اسوالدویی کند که به تیم ساوتهمپتون انگلستان پیوست.

اینتر در آستانه جذب ایسلا: با بازگشت سیمونه پپه به ترکیب یوونتوس، بیانکونری قصد فروش موریسیو ایسلا هافبک شیلیایی تیمش را دارد و اینتر در آستانه جذب این بازیکن قرار گرفته است.

میلان، ساخو را به صورت قرضی می خواهد: باشگاه میلان علاقه مند است ممدو ساخو مدافع تیم پاریسن ژرمن را به صورت قرضی برای یک فصل به خدمت گیرد.

ناپولی مدافع بارسا را می خواهد: باشگاه ناپولی علاقه مند است مارتین مونتویا مدافع تیم بارسلونا را به خدمت گیرد.

آرسنال علاقه مند به جذب کابای: باشگاه آرسنال علاقه مند است یوهان کابای هافبک تیم نیوکاسل یونایتد را به خدمت گیرد.

تاتنهام قصد ربودن ویلیان از دستان لیورپول را دارد: باشگاه تاتنهام هاتسپر قصد دارد با ارائه پیشنهادی 35 میلیون یورویی پیش از لیورپول ویلیان ستاره برزیلی آنژی را جذب نماید.

اورتون پیشنهاد 28 میلیون پوندی منچستر یونایتد را رد کرد: باشگاه اورتون پیشنهاد 28 میلیون پوندی منچستریونایتد برای جذب مروان فلینی و لیتون بینس را رد کرد.

سیسوخو در تست پزشکی لیورپول: علی سیسوخو امروز در تست پزشکی لیورپول شرکت می کند تا به انتقال از والنسیا به این تیم نزدیکتر شود.

جرارد بین سوارز و راجرز صلح ایجاد کرد: گفته می شود استیون جرارد کاپیتان تیم لیورپول با صحبت با برندان راجرز و لوییس سوارز بین این دو نفر صلح ایجاد کرده و موجب شده این ستاره اروگوئه ای در لیورپول بماند.

جنوا علاقه مند به جذب گامبرینی: باشگاه جنوا علاقه مند است الساندرو گامبرینی مدافع تیم ناپولی را به خدمت گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ