گيگز: در پايان فصل تصميم مي گيرم
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 8:27 | نویسنده : Amir

رايان گيگز مهاجم ولزي منچستر يونايتد گفت در پايان فصل درباره تمديد قرارداد با اين تيم تصميم گيري خواهد کرد.


  اين بازيکن سي و نه ساله که با منچستر يونايتد دوازده بار قهرمان ليگ برتر و دو بار قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شده است گفت در پايان فصل براي ماندن يا رفتنش از منچستر يونايتد با آلکس فرگوسن سرمربي اين تيم گفتگو خواهد کرد.

گفتني است گيگز در حالي اين اظهارات را گفت که فرگوسن در فصل جاري تنها شانزده بار از وي بازي گرفته است.

گيگز که در مجموع با منچستر يونايتد بيست و چهار جام گرفته است گفت بايد در پايان فصل ببينم چقدر به باشگاه کمک کرده ام و پس از آن با فرگوسن درباره ماندن و رفتن گفتگو خواهم کرد.

وي گفت در حال حاضر هيچ مشکلي با اين مسئله ندارم و از فوتبال بازي کردن لذت مي برم. با اين حال تا پايان فصل چند ماه مانده است و هيچکس نمي داند در اين فاصله چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

بال کناري ولز گفت بايد همزمان با لذت بردن از بازي و تمرين، به تيم هم کمک کنم.

گيگز که از فصل هزار و نهصد و نود ، نود ويک ميلادي در منچستر يونايتد عضويت دارد، فرگوسن را عامل تداوم و ماندگاريش دانست و گفت فرگوسن دايما شيوه تمرينهاي خود را تغيير مي دهد.

وي گفت در حال حاضر فکر مي کنم تمرين هايي سبک تر از بازيکنان جوان دارم زيرا فرگوسن مي داند من در شرايط حاضر نيازهاي متفاوتي در مقايسه با ديگر بازيکنان دارم.

به گزارش خبرگزاري فرانسه، گيگز گفت با اين حال من قصد ندارم که آمادگي بدني خود را از دست بدهم زيرا در اين صورت نمي توانم با بازيکنان ديگر چه در تمرين و چه در زمين مسابقه رقابت کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ