آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 20:52 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


پیشنهاد آرسنال برای جذب پوگبا: باشگاه آرسنال علاقه مند به جذب پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس می باشد. ارزش این هافبک جوان 20 میلیون پوند می باشد.

اتوئو به اینترمیلان باز می گردد: علی رغم پیشنهاد چلسی و منچستریونایتد، ساموئل اتوئو مشتاق است به باشگاه سابقش اینترمیلان بازگردد و به همین منظور آماده است با پذیرفتن دستمزد 4.5 میلیون یورویی در هر سال به نراتزوری بپیوندد.

پیشنهاد 15 میلیون پوندی پاریسن ژرمن برای جذب کابای: باشگاه پاریسن ژرمن با ارائه پیشنهادی 15 میلیون پوندی قصد جذب یوهان کابای هافبک ملی پوش نیوکسل را دارد.

یوونتوس علاقه مند به جذب کوندوگبیا: کوندوگبیا هافبک فرانسوی تیم سویا 18 میلیون یورو قیمت دارد، اما باشگاه یوونتوس قصد دارد وی را به صورت قرضی، با امکان خرید در آینده به خدمت گیرد.

استوک سیتی علاقه مند به جذب مولوت اردینج: مولوت اردینج ملی پوش ترکیه ای تیم رن که تا سال 2015 با این باشگاه قرارداد دارد، استوک سیتی را خواهان خود می بیند.

برنامه آرسنال برای ارائه پیشنهاد 35 میلیون پوندی جهت جذب میچو و ویلیامز: آرسن ونگر سرمربی آرسنال قصد دارد با ارائه پیشنهادی 35 میلیون پوندی، اشلی ویلیامز و میچو دوستاره تیم سوانسی سیتی را به خدمت گیرد. آرسنال 25 میلیون پوند برای میچو و 10 میلیون پوند برای ویلیامز، می پردازد.

باشگاه آرسنال برای جذب کابای باید 20 میلیون پوند بپردازد: باشگاه آرسنال علاقه مند به جذب یوهان کابای هافبک تیم نیوکسل می باشد، اما آلن پاردو سرمربی این تیم تنها در صورت دریافت مبلغی بین 20 تا 25 میلیون پوند حاضر است وی را به فروش رساند.

فروستر فروشی نیست: باشگاه سلتیک به بنفیکا اعلام کرد که فراسر فروستر دروازه بان این تیم اسکاتلندی فروشی نیست.

لیورپول انتقال سیسوخو را نهایی می کند: علی سیسوخو روز دوشنبه در آزمایشات پزشکی لیورپول شرکت کرد و به زودی قراردادش برای پیوستن از والنسیا به لیورپول نهایی می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ