علی سیسوکو به لیورپول پیوست
تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 1:12 | نویسنده : Amir

دفاع چپ تیم والنسیا به لیورپول ملحق شد.



مقامات لیورپول تایید کرده اند که به طور رسمی با علی سیسوکو دفاع چپ تیم والنسیا به توافق رسیدند.
این مدافع که سابقه بازی در تیم لیون را نیز دارد، باشگاه لیورپول تا قبل از این انتقال موفق شده بود که بازیکنانی نظیر آسپاس، حبیب کولو توره، سیمون مینگوله و لوئیز آلبرتو را به خدمت بگیرد.

سیسوکو به وبسایت رسمی باشگاه گفت: " من بسیار خوشحالم که اینجا هستم، من فکر می کنم حال با یک تیم بزرگ با طرفدارانی بزرگ می توانم به افتخارات بزرگی دست پیدا کنم."
" من در کنار بازیکنان بزرگی بازی خواهم کرد که تجربه بسیار خوبی برای من به ارمغان خواهد آورد، آمدن من به اینجا باعث می شود چیزهای زیادی یاد بگیرم و هر روز موردی جدید را کشف نمایم."

" می توانم از مربی ام درس های زیادی یاد بگیرم، سبک جدیدی از بازی را ارائه خواهم داد."
" من هیجان زده شده ام، این یک تجربه بسیار بزرگ برای من است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ