مروري بر هفته دوم ليگا
تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 12:26 | نویسنده : Amir

ليگا جمعه شب وارد هفته دوم خود خواهد شد. در حساس‌ترين بازي اين هفته يکشنبه شب بارسلونا در خانه مالاگا به مصاف اين تيم مي‌رود. رئال‌مادريد هم در آخرين بازي، دوشنبه شب در خانه گرانادا مهمان خواهد بود.


هفته دوم ليگا جمعه شب با انجام دو ديدار آغاز خواهد شد. در ديدار نخست ختافه در ورزشگاه خانگي خود از آلمريا پذيرايي مي‌کند. دو تيم در شرايطي کاملا مشابه به مصاف هم مي‌روند؛ چرا که هر دوي آنها در ديدار نخست خود تن به شکست داده‌اند. آلمريا با نتيجه سه بر دو در خانه از ويارئال شکست خورد. ختافه نيز در بازي آغازين فصل جديد ليگا با دو گل برابر رئال سوسيداد بازي را واگذار کرد.
در ديگر ديدار جمعه هم آتلتيک بيلبائو در ورزشگاه خانگي خود از اوساسونا پذيرايي مي‌کند. اوساسونا که در اين فصل ديگر مسعود شجاعي را با خود نمي‌بيند در ديدار نخست نااميد کننده ظاهر شد و با نتيجه دو بر يک در خانه از گرانادا شکست خورد اما آتلتيک بيلبائو با نتيجه دو بر يک از سد ميزبانش وايادوليد گذشت.

در ادامه بازي‌هاي هفته دوم شنبه هم دو ديدار برگزار مي‌شود. در ديدار نخست الچه، تيم تازه‌وارد اين فصل ليگا در ورزشگاه خانگي خود از رئال سوسيداد پذيرايي مي‌کند. والنسيا هم که در ديدار نخست با يک گل مالاگا را شکست داد در خانه اسپانيول به مصاف اين تيم مي‌رود. حساس‌ترين بازي اين هفته يکشنبه شب برگزار مي‌شود و در آن بارسلونا که در ديدار نخست خود با هفت گل لوانته را در هم کوبيد، در ورزشگاه لا روسا لدا به مصاف مالاگا مي‌رود. هدايت مالاگا را در اين فصل برند شوستر آلماني برعهده دارد. شاگردان شوستر در ديدار نخست خود با يک گل برابر مالاگا تن به شکست دادند و براي عقب نماندن از کورس مدعيان به پيروزي در بازي دوم خود نياز دارند از طرف ديگر آبي-اناري‌ها دوست ندارند به اين زودي‌ها امتياز از دست بدهند؛ چرا که هر لغزشي ممکن است آنها را از قهرماني دور کند.

دوشنبه در آخرين ديدار اين هفته هم رئال‌مادريد در ورزشگاه خانگي گرانادا به مصاف اين تيم مي‌رود. دو تيم بازي نخست خود را با پيروزي پشت‌سر گذاشتند. رئال‌مادريد در حالي که تا دقايق پاياني با تساوي يک بر يک برابر رئال‌بتيس متوقف شده بود با گلزني ايسکو، هافبک جوان خود در دقيقه 86 سه امتياز حساس هفته اول را دشت کرد.

جدول ليگا بارسا را پس از برد 7 بر صفرش برابر لوانته بالاتر از 8 تيم سه امتيازي ديگر صدرنشين مي‌بيند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ