نگاهي به هفته سوم بوندسليگا
تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 12:26 | نویسنده : Amir

در ديدار نخست هفته سوم بوندسليگا دورتموند صدرنشين در خانه از وردربرمن پذيرايي مي‌کند. بايرن‌مونيخ، مدافع عنوان قهرماني هم شنبه شب پذيراي نورنبرگ است.


هفته سوم بوندسليگا جمعه شب با انجام يک ديدار آغاز خواهد شد و در آن بوروسيا دورتموند در ورزشگاه "زيگنال ايدونا پارک" به مصاف وردربرمن مي‌رود. اين بازي در حالي برگزار مي‌شود که دو تيم در هر دو بازي نخست خود به پيروزي رسيده و مي‌خواهند به شروع خوب خود ادامه دهند.

بوروسيا دورتموند در بازي قبلي خود کار راحتي برابر ياران دانيل داوري پيش‌رو نداشت و به سختي توانست اين تيم را با نتيجه دو بر يک شکست دهد. وردربرمن هم که در اين فصل ديگر توماس شاف را روي نيمکت مربيگري خود نمي‌بيند، در ديدار قبلي خود با يک گل از سد آوگسبورگ گذشت و دومين پيروزي متوالي خود را جشن گرفت.

در ادامه بازي‌هاي هفته سوم شش ديدار در روز شنبه برگزار مي‌شوند که در حساس‌ترين بازي بايرن‌مونيخ در "آليانس‌آره‌نا" از نورنبرگ پذيرايي مي‌کند. بايرن که در اين فصل پپ گوآرديولا را روي نيمکت خود مي‌بيند، در دو بازي نخست خود هر شش امتياز را به دست آورده است و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به دورتموند در رده دوم جدول رده‌بندي قرار دارد.

بازي‌هاي هفته سوم بوندسليگا يکشنبه با انجام دو ديدار به پايان مي‌رسند. اينتراخت براونشوايگ که دانيل داوري را در درون دروازه خود مي‌بيند، در خانه از اينتراخت فرانکفورت پذيرايي مي‌کند. ياران داوري براي ماندن در بوندسليگا به پيروزي در اين بازي خانگي احتياج دارند. آنها در دو بازي قبلي خود هيچ امتيازي را کسب نکرده‌اند و به همين خاطر گزينه‌اي جز پيروزي در اين ديدار ندارند. از طرف ديگر سهم فرانکفورت هم از دو بازي قبلي خود دو باخت بوده است و اين تيم نيز در قعر جدول رده‌بندي قرار دارد. بنابراين آنها هم چاره‌اي جز پيروزي در اين ديدار ندارند.

در آخرين ديدار اين هفته هم در همين روز آوگسبورگ در خانه از اشتوتگارت پذيرايي مي‌کند.

جدول بوندسليگا هم اکنون پنج تيم شش امتيازي را در صدر خود مي‌بيند. دورتموند، لورکوزن، بايرن، ماينتس، برمن پنج تيم شش امتيازي صدر جدول بوندسليگا هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ