عدم توافق رم و تاتنهام پیرامون انتقال لاملا
تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 12:29 | نویسنده : Amir

رم و تاتنهام در حالی هنوز بر سر انتقال اریک لاملا به توافق دست نیافتند که باشگاه های آرسنال و لیورپول نیز به جذب ستاره جوان روسونری ابراز علاقه کرده اند.



در حالی که روزنامه های بریتانیایی نظیر Daily Mail از قریب الوقوع بودن توافق رم و تاتنهام بر سر انتقال ستاره آرژانتینی جالوروسی، اریک لاملا، به تیم لندنی خبر می دهند، رسانه های ایتالیایی خبر گوناگونی را منتشر کرده اند.

بر طبق گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، ملاقات روز سه‌شنبه دو طرف در لندن به نتیجه ای نرسیده و مدیر رم، والتز ساباتینی، آماده ترک این شهر شده است. گفته می شود رم خواهان مبلغ 35 میلیون یورو برای فروش لاملا شده است، در صورتی که سران تاتنهام حاضر به پرداخت مبلغی بیشتر از 30 میلیون یورو نیستند.

با توجه به اینکه اختلاف مبلغ دو طرف چندان زیاد نیست، احتمال می رود این انتقال در آینده شکل جدی تری به خود بگیرد. مهاجم 21 ساله رم در فصل گذشته 15 بار در 33 دیدار خود برای جالوروسی در سری آ موفق به گلزنی شده و 5 پاس گل داد.

در این میان شایعه شده است که دیگر باشگاه های انگلیسی، آرسنال و لیورپول، احتمال دارد برای جذب لاملا اقدام کنند.

باشگاه رم که به تازگی دنیله پابلو اوسوالدو، دیگر مهاجم خود، را با میلغ 15 میلیون یورو به ساوثهمپتون فروخت، فشار اقتصادی چندانی را برای فروش لاملا احساس نمی کند. سران این باشگاه همچنین برای فروش مارکو بوریلو به وستهام یا فولهام در انگلیس به سر می برند. به علاوه، گزارش شده است که سران رم در لندن به دنبال جذب مهاجم چلسی، دمبا با، نیز هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ