آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 9:58 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره:


ویلیان در تست پزشکی باشگاه تاتنهام: ویلیان بازیکن برزیلی آنژی قرار است در تست پزشکی باشگاه تاتنهام شرکت کند و در صورت موفقیت در این آزمایشات، با قراردادی 30 میلیون پوندی به این باشگاه لندنی بپیوندد.

گایتا فروشی نیست: باشگاه والنسیا به آرسنال اعلام کرد که گایتا دروازه بان تیمش فروشی نیست.

موناکو رقیب آرسنال بر سر جذب کوندوگبیا: باشگاه موناکو قصد دارد بر سر جذب جفری کوندوگبیا از آرسنال پیشی بگیرد و با ارائه پیشنهاد 13 میلیون پوندی این هافبک را به خدمت گیرد.

کابای علاقه مند به حضور در آرسنال: یوهان کابای هافبک تیم نیوکسل علاقه مند است با ترک این تیم راهی آرسنال شود که پیشنهادی 10 میلیون پوندی برای جذب وی ارائه داده است.

شاو آلترناتیو بینس: لوک شاو مدافع چپ تیم ساوتهمپتون به عنوان آلترناتیو لیتون بینس انتخاب شده و در صورت عدم موفقیت در جذب مدافع اورتون، شاو جانشین او می شود.

اورتون، بری را به صورت قرضی می خواهد: گرت بری هافبک منچسترسیتی در برنامه های مانوئل پیگرینی جایی ندارد و باشگاه اورتون قصد دارد وی را به صورت قرضی به خدمت گیرد.

ساخو، میلان را به لیورپول ترجیح می دهد: ممدو ساخو مدافع تیم پاریسن ژرمن حضور در آث میلان را به حضور در مرسی ساید ترجیح می دهد.

رقابت رم و تاتنهام بر سر جذب چیریچز: دو باشگاه رم و تاتنهام علاقه مند می باشند ولاد چیریچز مدافع میانی 23 ساله باشگاه استوا بخارست را به خدمت گیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ