آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 10:0 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:



کریم بنزما در آستانه تمدید قرارداد: کریم بنزما و باشگاه رئال مادرید به توافق رسیدند که قرارداد این بازیکن که در ژوئن 2015 خاتمه می یابد، تمدید شود.

پاریسن ژرمن فن رین را می خواهد: گرگوری فن در ویل مدافع راست پاریسن ژرمن قصد ترک این باشگاه را دارد و پاریسن ژرمن قصد جذب یک مدافع راست هلندی دیگر می باشد و به همین منظور ریکاردو فن رین بازیکن آژاکس را مدنظر قرار داده است.

اسپارتاک قصد جذب آلدرویرلد را ندارد: باشگاه اسپارتاک مسکو علی رغم موافقت با آژاکس بر سر جذب توبی آلدرویلد قصد به خدمت گرفتن وی را ندارد و به جای وی ژائو کارلوس از آنژی را در لیست خرید خود قرار داده است.

پیشنهاد 10 میلیون یورویی لاتزیو برای جذب بوراک: باشگاه لاتزیو پیشنهادی 10 میلیون یورویی برای جذب بوراک ییلماز مهاجم گالاتاسارای ارائه داده، اما باشگاه ترکیه ای خواهان 15 میلیون یورو می باشد. گفته می شود ممکن است دو تیم بر سر مبلغ 13 میلیون یورو به توافق برسند.

رم قصد جذب اتوئو را دارد: در صورتی که اریک لاملا به تاتنهام هاتسپر بپیوندد، باشگاه رم قصد دارد از پول حاصل از این انتقال ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی آنژی را به خدمت گیرد.

کیه وو علاقه مند به جذب کالایو: جیووانی سارتوری مدیر ورزشی باشگاه کیه وو گفت که این باشگاه قصد جذب امانوئله کالایو مهاجم تیم ناپولی را دارد.

دیامانتی در بولونیا می ماند: روبرتو زانتزی مدیر باشگاه بولونیا گفت که علی رغم علاقه یوونتوس و اینترمیلان به جذب الساندرو دیامانتی، این بازیکن ملی پوش در بولونیا خواهد ماند.

علاقه ناپولی به جذب فرمائلن: باشگاه ناپولی پس از شکست در جذب داویده آستوری، قصد دارد توماس فرمائلن مدافع 27 ساله آرسنال را به خدمت گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ