پيروزي درخشان توپچي‌ها در استانبول
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 10:1 | نویسنده : Amir


دور رفت از بازي‌هاي پلي‌آف مرحله مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا با پيروزي قاطعانه توپچي‌هاي لندن در خاک ترکيه و توقف تيم چهارم فصل گذشته بوندس‌ليگا در خانه به پايان رسيد.


 

در ادامه ديدارهاي دور رفت از مرحله پلي‌آف مقدماتي ليگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) 5 ديدار برگزار شد که در مهم‌ترين آنها آرسنال انگليس با نتيجه 3 بر صفر در خانه فنرباغچه ترکيه به برتري دست پيدا کرد. در اين بازي کايرن گيبس در دقيقه 51 گل نخست را به ثمر رساند، آرون رمزي در دقيقه 64 اختلاف را به 2 گل افزايش داد و در نهايت اوليويه ژيرو در دقيقه 77 از روي نقطه پنالتي گل سوم را براي توپچي‌ها زد.

در ديگر بازي شب گذشته شالکه، تيم چهارم فصل گذشته ليگ دسته اول آلمان در خانه خود برابر پائوک تسالونيکي، نايب قهرمان فصل گذشته ليگ دسته اول فوتبال يونان با تساوي يک بر يک متوقف شد. جفرسون فارفان در دقيقه 32 گل شالکه را به ثمر رساند و براي پائوک نيز ميروسلاو استوچ در دقيقه 73 گلزني کرد.

در پرگل‌ترين بازي ديشب هم تيم بازل سوئيس در خانه لودوگورتس رازگراد، قهرمان فصل گذشته ليگ دسته اول بلغارستان به برتري 4 بر 2 دست پيدا کرد که در اين ديدار مارسلو ناسيمينتو (23) و ايوان استويانوف (50) براي نماينده بلغارستان گلزني کردند و براي بازل نيز محمد صالح (12 و 59)، جوواني سيو (64) و فابيان شار (84) گل زدند.

- نتايج ساير بازي‌ها هم به شرح زير است:

دينامو زاگرب کرواسي صفر - استرا وين اتريش 2

استوا بخارست روماني يک - لژيا ورشو لهستان يک

بازي‌هاي دور برگشت پلي‌آف روز‌هاي سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آينده برگزار مي‌شود تا تکليف 10 تيم راه يافته به مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا مشخص شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ