فنرباحچه 0-3 آرسنال: فتح استانبول به دست توپچی های لندن
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 10:5 | نویسنده : Amir

آرسنال و فنرباحچه که فصل جدید در لیگ برتر انگلیس و سوپرلیگ ترکیه را ناامیدکننده آغاز کرده بودند در بازی رفت در برابر هم قرار گرفتند تا مشخص شود کدام تیم مجوز حضور در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپای سال جاری را به دست خواهد آورد.



ترکیب دو تیم:

فنرباحچه: ولکان، بکیر (گوکان)، یوبو، آلوس، کادلچ، توپال، مرلش (آلپر)، امره، سو، کویت، وبو (امه نیکه)

آرسنال: ژسنی، سانیا، گیبز، کوشیلنی (جنکینسون)، مرته ساکر، رمزی، کازورلا، ویلشیر، روسیچکی، ژیرو (پودولسکی)، والکات (سانوگو)

کارت زرد: آلوس، کادلچ، وبو (فنرباحچه)  ژسنی (آرسنال)

بازی رفت پلی آف در ترکیه برگزار شد و آرسنالی ها توانستند با سه گل زده در خانه حریف گامی بزرگ برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بردارند. آنها در نیمه اول صفر-صفر مساوی به رختکن رفتند اما با گل های گیبز، رمزی و ژیرو (از روی نقطه پنالتی) در نیمه دوم توانستند حریف ترک خود را مغلوب کنند.

آرسنال در این بازی چند یار اصلی خود از جمله چمبرلین را در اختیار نداشت. کازورلا در این نقطه برای توپچی های لندن بازی کرد و پودولسکی، مهاجم ژرمن آرسنالی ها هم روی نیمکت نشست. فنرباحچه هم دو خرید جدید خود برونو آلوس و میکائیل کادلچ را در ترکیب اصلی قرار داده بود و خرید دیگر آنها، امه نیکه روی نیمکت ذخیره ها نشسته بود. اولین خطر بازی را آرسنالی ها در دقیقه 19 روی دروازه ولکان دمیرل ایجاد کردند. ارسال خطرناک کازورلا به سرعت توسط ولکان دفع شد و در برگشت هم ضربه ژیرو خارج از چارچوب بود. فنرباحچه در نیمه اول نتوانست خطری جدی روی دروازه ژسنی ایجاد کند. داستان مصدومیت های سریالی آرسنالی ها هم باز ادامه پیدا کرد واین بار کوشیلنی بعد از 30 دقیقه مصدوم شد و زمین را ترک کرد.

اما درنیمه دوم توپچی های لندن با سرعت و تسلط بیشتری توپ را در زمین به گردش درآوردند با ایجاد چند موقعیت گل در نهایت با ضربه گیبز به گل رسیدند. یک ساعت از شروع بازی گذشته بود که رمزی گل دوم را هم به ثمر رساند (حالا خرافاتی ها منتظر مرگ یک چهره مشهور در دنیا خواهند بود!). او توپ را از ویلشیر گرفت و تا باکس پنالتی فنرباحچه پیش رفت و بعد هم توپ را به گوشه دروازه فرستاد. ولکان می توانست روی این گل واکنش بهتری داشته باشد. 15 دقیقه قبل از پایان بازی کادلچ با سهل انگاری، والکات را در محوطه جریمه سرنگون کرد تا داور به نشانه اعلام پنالتی در سوت خود بدمد. ژیرو هم توپ را برخلاف حرکت ولکان وارد دروازه فنر کرد تا آرسنالی ها با خیالی نسبتا راحت به بازی برگشت بیندیشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ