لیگ برتر: چلسی 2 - 1 آستون ویلا
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 10:6 | نویسنده : Amir

چلسی با برتری نزدیک 2-1 از سد آستون ویلا گذشت و راهی صدر جدول لیگ برتر انگلستان شد.

لیگ برتر: چلسی 2 - 1 آستون ویلا - Chelsea 2 - 1 Aston Villa

شیرهای لندنی به دلیل دیدار هفته آینده سوپرکاپ اروپا مقابل بایرن مونیخ آلمان، بازی هفته سوم لیگ را شب گذشته در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن برگزار کردند. 

 همانند بازی روز یکشنبه برابر هال سیتی، این مسابقه نیز با فریادهای "خوزه مورینینو" تماشاگران خانگی آغاز گردید و چلسی در همان ابتدا به گل رسید. 

با همکاری حساب شده آبی‌پوشان، توپ در جناح چپ محوطه جریمه و موقعیت مشکوک به آفساید توسط اسکار برزیلی به ادن هزارد رسید. جوان بلژیکی چلسی پس از کنترل، شوتی را راهی دروازه کرد اما، با واکنش برد گزان روبرو شد. درست در لحظه دفع توپ، آدام لونا مقابل سنگربان خودی حضور یافت تا گل نخست بازی با بداقبالی مدافع آستون ویلا به ثمر برسد. 

در ادامه علیرغم حمله‌های پردامنه چلسی، توپی از خط دروازه عبور نکرد تا کریستین بنتکه در آخرین لحظات نیمه نخست با یک تک فرصت حساب کار را 1-1 کند. 

گابریل آگبونلاهور با حرکتی سریع خط دفاع چلسی را به هم ریخت و پس از کنار زدن ایووانویچ، فرصتی مناسب را برای بنتکه در محوطه جریمه فراهم کرد. گل‌زن قهار آستون ویلا نیز با کنترلی دقیق و شوتی بی‌نقص از پاس آگبونلاهور نهایت استفاده را برد و سومین گل خود در این فصل را به ثمر رساند. 


در نیمه دوم ورق برگشت و یاران لامبرت تا آستانه پیروزی پیش رفتند اما، با واکنش‌های چک و بی‌دقتی مهاجمین نتیجه کماکان مساوی ماند. 

چلسی خوش شانس بود که پس از ضربه آرنج برانسیلاو ایوانوویچ به بنتکه در یک دوئل هوایی، کوین فرند مدافع‌ صربی را با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج نکرد. تصمیم داور مسابقه باعث خشم نیمکت آستون ویلا شد که بدون شک بعدها محرومیتی را برای سرمربی تیم به همراه خواهد آورد. 

دقایقی بعد‏‌، شیرهای لندنی صاحب یک ضربه آزاد شدند. فرانک لمپارد، هافبک همیشه سبز انگلستان، بر پشت توپ قرار گرفت تا با ارسال خود پایه‌گزار ضربه سر ایوانوویچ و گل پیروزی‌بخش در دقیقه 73م باشد. 

در دقایق پایانی مسابقه، خطای هند جان تری در محوطه جریمه از چشمان فرند به دور ماند تا چلسی با کسب یک سه امتیاز بحث برانگیز خود را برای دیدار روز دوشنبه مقابل منچستر یونایتد آماده کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ