میلان علاقه مند به جذب داناوان و اریکسن
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 11:50 | نویسنده : Amir

پس از اینکه میلان موفق نشد کیسوکه هوندا هافبک ژاپنی زسکا مسکو را از ابتدای فصل به خدمت گیرد، اکنون قصد دارد کریستین اریکسن و لاندون داناوان را جذب کند.


روسونری با هوندا به توافق رسید که به عنوان بازیکن آزاد در ژانویه راهی میلان شود، اما تاکنون تلاش آن ها برای متقاعد کردن زسکا مسکو برای حضور وی از ابتدای فصل بی نتیجه بوده است.

به گزارش emerging، یکی از اهداف باشگاه میلان، جذب لاندون داناوان ستاره تیم لس آنجلس گلکسی می باشد. این پیشنهاد می تواند، داناوان را پس از حضور در بایر لورکوزن، بایرن مونیخ و اورتون، بار دیگر به فوتبال اروپا بازگرداند.

میلان پس از جذب دیوید بکهام به صورت قرضی در فصول گذشته، رابطه خوبی با این باشگاه آمریکایی دارد و قصد دارد دیگر ستاره این تیم را به خدمت گیرد.

نامزد دیگر میلان برای این پست کریستین اریکسن ستاره دانمارکی باشگاه آژاکس آمستردام می باشد، که به نوشته روزنامه Die Telegraaf هلند، پیشنهادی 10 میلیون یورویی از جانب میلان برای جذب وی ارائه شده است. لیورپول و آرسنال نیز علاقه مند به جذب این بازیساز 21 ساله می باشند.

لازم به ذکر است میلان در صورتی خود را تقویت خواهد کرد، که مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری را به دست آورد. شاگردان آلگری در دیدار رفت مرحله پلی آف این مسابقات در زمین آیندهوون با نتیجه 1-1 متوقف شدند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ