تلاش شالکه برای جذب پودولسکی
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 17:22 | نویسنده : Amir

شالکه برای جذب وینگر 28 ساله آلمانی آرسنال دست به کار شده است.



قبل از این تیم های تاتنهام، وولفسبورگ و گالاتاسارای برای خرید پودولسکی اقدام کرده بودند اما به نظر می رسد پیشنهاد شالکه جدی تر از این تیم ها باشد.

شالکه پس از جدایی میشل باستوس به دنبال یک جانشین برای او بود. در هفته گذشته هونتلار هم مصدوم شد و یک ماه از همراهی تیم بازماند، در بازی دیشب مقابل پائوک سالونیکی جفرسون فارفان هم مصدوم شد، تا مشکلات این تیم در خط حمله بیشتر شود. آبی های سلطنتی فوتبال آلمان به دنبال یک وینگر چپ می گردند و جدیدترین هدف آن ها لوکاس پودولسکی است.

هورست هلدت مدیر ورزشی شالکه گفت: "من فعلا در این باره چیزی نمی توانم بگویم" .

پودولسکی که دومین فصل حضورش در آرسنال را سپری می کند در بازی هفته اول لیگ برتر مقابل آستون فقط برای چند دقیقه به میدان رفت. در بازی دیشب مقابل فنرباحچه هم پودولسکی تا دقیقه 81 روی نیمکت حضور داشت.

پودولسکی در آخرین مصاحبه اش به بیلد گفت: "من با پیشنهادهای زیادی رو به رو می شوم، اما من به آن ها زیاد توجه نمی کنم. من با آرسنال قراداد دارم و دلیلی برای جدایی از تیم نمی بینم، فوتبال حرفه ای پیچیده است اما هنوز چیزی اتفاق نیفتاده است" .

شالکه در صورت رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان 20 میلیون دریافت می کند، همچنین از دو تیم سیتی و لیورپول پیشنهاد 22/5 میلیون یورویی برای پاپادوپولوس مدافع یونانی خود دارد و در صورت توافق آرسنال می تواند هزینه انتقال پودولسکی را از این منابع تامین کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ