آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره
تاريخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, | 19:26 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره:


الماندر به صورت قرضی به نورویچ پیوست: یوهان الماندر مهاجم سوئدی گالاتاسارای به صورت قرضی و تا پایان فصل به نورویچ سیتی پیوست.

شالکه خواهان پودولسکی: باشگاه شالکه قصد دارد یک وینگر به تیم خود اضافه کند و لوکاس پودولسکی که کاملا از حضور در آرسنال خوشحال نیست، هدف اصلی شالکه می باشد.

مک لارن هدایت تیم زیر 21 ساله های انگلستان را بر عهده می گیرد: استیو مک لارن در حال مذاکره برای بر عهده گرفتن سمت سرمربیگری تیم زیر 21 ساله های انگلستان و جانشینی استیوارت پیرس می باشد.

نیوکسل علاقه مند به جذب گورکوف: بافه تیمبی گومیس تنها گزینه فرانسوی مدنظر نیوکسلی ها نیست، بلکه آن ها قصد دارند هم تیمی اش در تیم لیون یعنی یوان گورکوف را نیز جذب نمایند.

لیورپول در آستانه جذب هیوز: باشگاه لیورپول با پیشنهادی 10 میلیون پوندی در آستانه جذب ویل هیوز ستاره جوان دربی کانتی قرار دارد. لیورپول قصد دارد وی را تا پایان فصل به صورت قرضی در اختیار دربی قرار دهد.

وست بروم علاقه مند به جذب مولینارو: باشگاه وست برومویچ قصد دارد کریستین مولینارو مدافع چپ 30 ساله تیم اشتوتگارت را به خدمت گیرد.

آدبایور قصد دارد در تاتنهام بماند: امانوئل آدبایور مهاجم تیم تاتنهام قصد دارد علی رغم اینکه در برنامه های آندره ویلاس بواس جایی ندارد، در این تیم لندنی بماند.

سیتی برای جذب دمیکلیس 5 میلیون یورو می پردازد: باشگاه سیتی پس از ناکامی در جذب پپه مدافع رئال مادرید، قصد دارد مارتین دمیکلیس که به تازگی به اتلتیکو مادرید منتقل شده است را با 5 میلیون یورو جذب نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ