آخرين وضعيت حضور خلعتبري در پرسپوليس
تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | 10:30 | نویسنده : Amir

انتقال خلعتبري به پرسپوليس طي يکي دو روز آينده نهايي مي‌شود.


مدير برنامه‌هاي محمدرضا خلعتبري درباره آخرين وضعيت انتقال اين بازيکن به پرسپوليس اظهار کرد: مسئولان باشگاه عجمان حاضر شده‌اند که تخفيف قابل توجهي به پرسپوليس بدهند. من رقم‌هايي را در رسانه‌هاي ايران ديده‌ام که به هيچ عنوان صحت ندارد و حتي اين رقم خيلي کمتر از 3 و نيم ميلياردي است که بعضي‌ها مطرح کرده‌اند.

وي ادامه داد: توافقات بين دو طرف انجام شده و فقط بر سر نوع پرداخت مبلغ رضايتنامه بين دو طرف کمي اختلاف است که آن هم طي يکي دو روز آينده برطرف مي‌شود. عجماني‌ها اصلا اذيت نکردند و ما کاملا با آن‌ها يک همکاري فوتبالي داشتيم.

زماني، با اشاره به اينکه خلعتبري در قرارداد خود با پرسپوليس هم تخفيف ويژه‌اي قائل شده گفت: قرارداد خلعتبري با پرسپوليس دوساله خواهد بود که براي سال اول او تخفيف خيلي ويژه‌اي به پرسپوليس داده است و شک نکنيد يکي از دلايلي که اين انتقال انجام مي‌شود، اين است که خلعتبري راضي شده در سال اول حضور خود در پرسپوليس مبلغ کمي بگيرد. شما اگر به قرارداد بازيکنان خوب در ليگ برتر نگاه کنيد که البته قيمت آن‌ها هم گفته نمي‌شود، متوجه مي‌شويد که چه رقم‌هايي وجود دارد. اما خلعتبري حاضر شد براي سال اول مبلغ کمي از پرسپوليس بگيرد.

وي درباره اينکه چرا در مقطعي مذاکرات دو باشگاه به بن بست خورده بود گفت: مشکلي در ميان نبود. آن خبري که منتشر شده بود و گفته بودند دو باشگاه به توافق نرسيده‌اند درست نبود. همه چيز خيلي دوستانه بين مسئولان دو باشگاه انجام شد. به هر حال باشگاه عجمان بايد همين پول را براي جذب بازيکن ديگري هزينه کند. مشکل آن‌ها اين است که خلعتبري سهميه بازيکن آسيايي‌شان محسوب مي‌شود و خيلي سخت مي‌توانند بازيکن آسيايي بگيرند. ضمن اينکه آن‌ها به هيچ عنوان حاضر به از دست دادن خلعتبري نبودند اما با توجه به درخواست پرسپوليس موافقت کردند که اين بازيکن به ايران برگردد.

زماني همچنين گفت: در اين قرارداد باشگاه پرسپوليس ضرر نمي‌کند. فراموش نکنيد که خلعتبري با عجمان قرارداد دو ساله به ارزش 7 و نيم ميليارد تومان داشت اما ما در سال جام جهاني قرار داريم و هيچ بازيکني وجود ندارد که حضور در جام جهاني را به همراه تيم ملي کشورش از دست بدهد. خلعتبري هم از اين قاعده مستثني نيست و دوست دارد با تيم ملي مسافر برزيل باشد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ