تساوي ختافه مقابل آلمريا ودومين پيروزي بيلبائو
تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, | 9:36 | نویسنده : Amir

دومين هفته رقابت‌هاي لاليگا با تساوي خانگي ختافه مقابل آلمرياي تازه وارد آغاز شد.

هفته دوم رقابت‌هاي لاليگا شب گذشته با انجام دو ديدار آغاز شد و شاگردان ارنستو والورده دومين پيروزي خود را مقابل اوساسونا جشن گرفتند. اتلتيک بيلبائو موفق شد در خانه با نتيجه 2 بر صفر مقابل حريف اهل باسک خود به پيروزي برسد.
الخاندرو آريباس، مدافع اوساسونا در دقيقه 31 دروازه خودي را به اشتباه باز کرد تا ميزبان يک بر صفر پيش افتد. اوساسونا تلاش کرد گل خورده را جبران کند اما بيلبائو 8 دقيقه مانده به پايان بازي توسط دي مارکوس گل دوم را به ثمر رساند تا دومين پيروزي خود را به دست آورد و در صدر جدول لاليگا قرار بگيرد.

در ديگر ديدار شب گذشته آلمرياي تازه وارد در يک بازي خارج از خانه ختافه را با نتيجه 2 بر 2 متوقف کرد. تيم ميزبان در دقيقه 30 توسط رودري که به صورت قرضي از تيم «ب» بارسلونا به اين تيم پيوسته، گل اول بازي را به ثمر رساند اما اين خوشحالي دوام چنداني نداشت و لافيتا در دقيقه 32 بازي را به تساوي کشاند.

آلمريا به فشار خود به تيم حريف ادامه داد و پنج دقيقه بعد توسط فرناندو سوريانو دومين گل خود را نيز وارد دروازه ختافه کرد. ديگو کاسترو در دقيقه 85 از روي نقطه پنالتي براي بار دوم بازي را به تساوي کشاند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ