هر آنچه در برنامه 90 ديشب گذشت
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 11:10 | نویسنده : Amir

در برنامه شب گذشته 90 مشخص شد چه شخصي براي نتايج دربي به سرخابي‌ها توصيه مي‌کرد.

به گزارش فارس، برنامه شب گذشته 90 به بررسي بازي‌هاي جام حذفي و هفته بيست‌ويکم ليگ برتر فوتبال پرداخت. سوال اين برنامه مربوط به هيجان‌انگيزترين دربي در دو دهه اخير بود که دربي سال 90 با 63 درصد به اين عنوان دست يافت. در اين دربي ايمون زايد هت‌تريک کرد و پرسپوليس 3 بر 2 استقلال را شکست داد. دربي سال 83 که در لحظات پاياني با پيروزي 3 بر 2 استقلال خاتمه يافت 24 درصد آرا را به خود اختصاص داد. ديگر گزينه اين سوال دربي 79 بود که به تساوي 2 بر 2 رسيد. هاشمي‌نسب در اين ديدار براي استقلال گل زد و بيهوش شد! 8 درصد هواداران به اين دربي راي دادند و دربي سال 73 که نيمه تمام ماند 5 درصد راي آورد.

حمله مايلي‌کهن به سرخابي‌ها

محمد مايلي‌کهن سرمربي تيم فوتبال گهر در خصوص عدم سرمايه‌گذاري هدايتي در گهر عنوان کرد: اين موضوع با کم لطفي شما اتفاق افتاد و در برنامه‌اي مسائلي را مطرح کرديد. هدايتي پس از آن دلسرد شد. او در 5،6 سالي که در ورزش است از افرادي است که بسيار کم مصاحبه کرده، نه مانند افرادي که يک سال نمي‌شود که به فوتبال آمده‌اند اما رکورد گينس را در امر مصاحبه به ثبت رسانده‌اند.

وي در واکنش به اينکه منظورتان محمد رويانيان است، خاطرنشان کرد: ما را درگير اين مسائل نکنيد.

مايلي‌کهن در ادامه با اشاره به مشکلات گهر تصريح کرد: گهر با امکانات و مشکلاتي روبرو است اما بازيکنان اين تيم واقعا نجيب هستند و با کمترين امکانات بازي مي‌کنند. اما مثل برخي عنوان نمي‌کنم که در رختکن بخاري نداريم.

سرمربي گهر در واکنش به اينکه منظور او امير قلعه‌نويي است، يادآور شد: اين موضوع يک واقعيت است. اگر براي من چنين اتفاقي رخ مي‌داد خودم بخاري تهيه مي‌کردم.

عابديني: هدايتي از مالکيت گهر منصرف شد

در ادامه امير عابديني، مديرعامل باشگاه داماش گيلان در مورد صحبت‌هاي فتح‌الله‌زاده که عنوان کرده بود در دربي سال 78 که پرسپوليس 9 نفره شده بود از ما خواستند تا گل نزنيم، گفت: ما در همان بازي در دقيقه 88 توسط پايان رافت مي‌توانستيم به برتري دست يابيم. در فوتبال درست نيست چنين مسائلي مطرح شود. امکان چنين کاري هم وجود ندارد.

وي افزود: در همان موقع به بازيکنان اعلام کردم که مطمئن باشيد استقلالي‌ها نمي‌توانند گل بزنند. استقلال با 4 مهاجم بازي مي‌کرد.

همچنين عابديني در مورد هدايتي براي مالکيت گهر تاکيد کرد: هدايتي به صورت اجاره‌اي گهر را گرفت. او هزينه مي‌کرد و نمي‌خواست مالک باشد. باشگاه را به ايثارگران واگذار نکرديم تا وضعيت هدايتي مشخص شود. او در آخرين تماس اعلام کرد که ديگر منصرف شده است.

در ادامه برنامه صحنه‌هايي از جلسه اتحاديه داوران فوتبال برگزار شد که افراد نسبت به انتخاب اعضا و همچنين محيط کوچک آن اعتراض داشتند.

حضور بانوان در ورزشگاه گهر

مردم دورود حمايت پرشوري از تيم خود داشتند. در ورزشگاه، بانوان و کودکان نيز حضور داشتند و خانوادگي به تشويق مي‌پرداختند. بانوان و خانواده‌ها از پشت‌بام بازي گهر را تماشا مي‌کردند.

استفانيان ميهمان ويژه

ميهمان ويژه برنامه نود لئون استفانيان بود. وي سال 1374 وارد فوتبال ايران شد و 10 سال به عنوان بازيکن فوتبال بازي کرد. 2،3 سال نيز در نقش مربي فعاليت داشت. او هم‌اکنون سرمربي تيم دسته يکي در ارمنستان است. استفانيان درباره آرمناک پطروسيان، هم‌وطن خود گفت: او در ارمنستان است و در مجموع از فوتبال بيرون آمده و در کار تجارت است.

استفانيان انگيزه بازيکنان کنوني را نسبت به گذشته کمتر دانست و گفت: در دربي اصفهان که ديدم تماشاگر کمي به ورزشگاه آمده بسيار ناراحت شدم. بازيکنان در گذشته انگيزه بيشتري داشتند و بازي‌هاي بهتري انجام مي‌شد.

وي درباره مبلغ دربافتي خود تصريح کرد: من در ابتدا براي کمک به آرارات آمدم و پولي دريافت نکردم. در اصفهان 6،7 هزار دلار براي يک سال گرفتم و بيشترين مبلغ دريافتي من 25 هزار دلار بود.

آشتي زوري رهبري‌فرد با پروين

بهروز رهبري‌فرد، بازيکن سابق پرسپوليس درباره آشتي‌هايي که با علي پروين انجام مي‌داد، گفت: من گل و شيريني نمي‌گرفتم، بلکه خود باشگاه گل و شيريني مي‌گرفت و به من اعلام مي‌کرد که مراسم آشتي‌کنان است. حرف خود را چه گذشته و چه هم‌اکنون مي‌زنم و نظر خود را عوض نمي‌کنم.

زد و خورد شديد بازيکنان در زمين

در ديدار تيم‌هاي استيل‌آذين و شموشک از سري مسابقات ليگ دسته دو، بازيکنان دو تيم به شدت با هم زد و خورد پيدا کردند و صحنه‌هاي بسيار زشتي را رقم زدند.

در يکي ديگر از بازي هاي ديگر فوتبال نيز بازيکنان تيم مهتاب بافت شفت به شدت با يکديگر درگير شدند.

قهرماني در نقش رونالدينيو!

محسن قهرماني قضاوت ديدار تيم‌هاي سپاهان و ذوب‌آهن را برعهده داشت. او در دقايق پاياني، کاسپاروف دروازه‌بان ذوب‌آهن را از زمين بازي اخراج کرد. قهرماني هنگامي که قصد داشت به او کارت قرمز نشان داد همانند رونالدينيو به سمت ديگري نگاه کرد و سپس کارت قرمز را نشان داد!

فرد توصيه‌کننده نتايج دربي مشخص شد

علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص مشکلات آبي‌پوشان عنوان کرد: مقداري با مشکل روبرو هستيم و تا پايان فصل هم اين مشکلات ميهمان ما خواهد بود. به غير از پرسپوليس که به قول مديرعامل اين باشگاه، تمام قرارداد بازيکنانش پرداخت شده فکر نمي‌کنم نسبت به تيم‌هاي ديگر عقب باشيم.

وي در خصوص اينکه در مصاحبه‌اي گفته بود در دربي سال 78 به ما اعلام کردند که به پرسپوليس 9 نفره گل نزنيم، يادآور شد: هيج جا نگفتم ما پرسپوليس را مي‌توانستيم 6 تايي کنيم، اين موضوع را تکذيب مي‌کنم اما درباره دربي سال 78 بايد بگويم وقتي پرسپوليس 9 نفره شد علي پروين بسيار عصبي شده بود و حتي قصد داشت تا تيم را بيرون بکشد. در بين دو نيمه کاظم فائقي معاون سازمان وقت به ما گفت که ملاحظه پرسپوليس را بکنيد. البته ما دوست داشتيم با اختلاف يک گل به برتري دست يابيم، اما نتوانستيم.

فتح‌الله‌زاده در پايان در مورد دوستي‌اش با رويانيان افزود: رويانيان حتي يک کارت بنزين هم به من نداده، آن وقت مي‌گويد با فتح‌الله‌زاده دوست هستم!

در ادامه مجري برنامه اشاره کرد که در سال 76 که پرسپوليس با نتيجه 3 بر صقر به برتري رسيد فائقي در مصاحبه‌اي اعلام کرده بود که بين دو نيمه به بازيکنان پرسپوليس گوشزد کرده که بيشتر گل نزنند! پس از اين مجري برنامه اعلام کرد که انگار فائقي در بحث نتايج توصيه داشته است.

رويانيان به گهر کمک کرده، بنا نيست آيت‌الله‌زاده بداند

اسماعيل حيدرپور، مسئول اجرايي پيشين گهر در خصوص کمک رويانيان به باشگاه گهر گفت: در مقطعي نه از خود باشگاه پرسپوليس بلکه از ارگاني، رويانيان به باشگاه گهر کمک 250 ميليوني کرد. اين پول به حساب شهرداري دورود ريخته شد و به بازيکنان داده شد.

وي در مورد اينکه آيت‌الله‌زاده پرداخت اين کمک را رد کرده، تصريح کرد: قرار نيست او از اين موضوع باخبر باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ