استقلال - راه‌آهن ؛ از نگاه آمار
تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, | 17:54 | نویسنده : Amir

استقلال در هفته ششم فصل پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر مقابل راه‌آهن به برتري رسيده است.

تيم استقلال فردا و شايد دوشنبه (در صورت تعويق يک روزه اين ديدار توسط سازمان ليگ) از هفته ششم رقابت‌هاي ليگ برتر در تهران به مصاف راه‌آهن سورينت مي‌رود.

استقلالي‌ها در 12 دوره تاريخ ليگ برتر و در هفته‌هاي ششم اين رقابت‌ها صاحب 4 پيروزي، 2 شکست و 6 تساوي شده است تا تساوي، بيشترين نتيجه کسب شده توسط آبي‌ها در ادوار ليگ برتر در هفته‌هاي ششم باشد.

استقلالي‌ها هفته‌هاي ششم دوره‌هاي اول، سوم، پنجم و ششم را با پيروزي پشت سر گذاشته و در هفته‌هاي ششم ادوار هشتم و يازدهم به ترتيب مقابل صبا و تراکتورسازي شکست را پذيرا شده است.

نکته قابل توجه اينکه دو تيم استقلال و راه‌آهن در فصل پنجم هم در هفته ششم در تهران به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با برتري 3 بر صفر استقلالي‌ها همراه شد.

همچنين فرهاد مجيدي با 7 گل زده به عنوان بهترين گلزن استقلالي‌ها مقابل راه‌آهن شناخته مي‌شود.

دو تيم در حالي فردا براي هفدهمين‌ بار به مصاف هم مي‌روند که در 16 ديدار رو در رو در کارنامه بازي‌هاي اين دو تيم در تاريخ ادوار ليگ برتر 12 برد براي آبي‌پوشان، يک برد براي راه‌آهني‌ها و 3 تساوي به ثبت رسيده است.

در اين ميان سهم آبي‌پوشان از 43 گلي که در ديدارهاي رو در روي استقلال - راه‌آهن به ثمر رسيده 31 گل و سهم راه‌آهن هم 12 گل است تا به اين ترتيب علاقمندان به فوتبال فردا در انتظار به ثمر رسيدن گل شماره 44 در اين ديدار باشند.

در اين ميان راه‌آهن در چهار فصل‌ اول ليگ برتر حضور نداشته تا در تاريخچه ديدارهاي استقلال - راه‌آهن در اين چهار فصل خبري از بازي‌‌هاي اين دو تيم نباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ