تلاش هامبورگ براي جذب مهاجم آرسنال
تاريخ : شنبه 2 شهريور 1392برچسب:, | 22:22 | نویسنده : Amir

سران باشگاه هامبورگ پيشنهادي 3 ميليون يورويي را براي خريداري نيکلاس بندتنر، ستاره دانمارکي آرسنال آماده کرده است.


سران اين باشگاه آلماني تمايل زيادي دارند تا با اين مهاجم دانمارکي مذاکره کنند. اين درحالي است که بندتنر مدتهاست که در خارج از ورزشگاه اميريتس فوتبالش را دنبال مي کند و سران آرسنال هم به او گفته اند که مي تواند دنبال تيم جديدي براي خودش باشد.

البته خود بندتنر قصد دارد تا تنها به تيمي برود که دستمزدي برابر يا بيشتر از دستمزد کنوني اش در آرسنال که هفته اي 58هزار يورو است به او بپردازد.

 بندتنر تا پيش از اين پيشنهاد تيم هايي مثل مالاگا و اينتراخت فرانکفورت را رد کرده بود و با سران اين باشگاه ها به توافقات فردي نرسيده بود. از سوي ديگر قرارداد کنوني بندتنر با آرسنال تا سال 2015 اعتبار دارد ولي او مي داند که جايي در برنامه هاي آرسن ونگر ندارد و از سوي او کنار گذاشته شده است.

البته سران آرسنال براي به فروش رساندن بندتنر در دو سال اخير مشکلات زيادي داشتند و از همين رو او را به صورت قرضي به تيم هاي ساندرلند و يوونتوس سپردند.

سران آرسنال ترجيح مي دهند تا بندتنر را به فروش برسانند تا اينکه بخواهند به صورت قرضي او را به تيم ديگري بسپارند و حالا ليبلي 3 ميليون يورويي روي او قرار داده اند. سران باشگاه هامبورگ که در بازار تابستاني يوهان جورو را از توپچي ها قرض گرفته اند، حالا قصد دارند دومين معامله شان با آرسنال در تابستان امسال را رقم بزنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ