کسر امتياز از استقلال و ملوان، بخشش سايپا
تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, | 18:36 | نویسنده : Amir

کميته استيناف اعتراض استقلال و ملوان را رد و کسر امتياز اين دو تيم را تاييد کرد ولي يک امتياز سايپا به اين تيم برگشت داده شد.


کميته استيناف در خصوص تجديد نظر خواهي باشگاه‌هاي استقلال تهران، ملوان انزلي و سايپا البرز ، نسبت به آراي صادره کميته انضباطي راي خود را به شرح زير صادر کرد:

در تاريخ سوم شهريورماه جلسه کميته استيناف در خصوص رسيدگي به اعتراض سه باشگاه استقلال تهران، ملوان انزلي و سايپا البرز به حکم کسر يک امتياز از مجموع امتيازات سه تيم در جدول رده بندي ليگ برتر که به دليل تخلف تماشاگران به جهت فحاشي به داور صادر شده تشکيل شد و پس از بررسي محتويات پرونده ، احکام استيناف به شرح زير صادر شد.

1-حکم کميته انضباطي در خصوص باشگاه استقلال داير به کسر يک امتياز به لحاظ فحاشي به داور در مسابقه 10 مردادماه مقابل سپاهان تاييد و اين باشگاه به دليل پرتاب اشياء از سوي تماشاگران به داخل زمين به پرداخت مبلغ 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

2-حکم کميته انضباطي در خصوص باشگاه ملوان انزلي داير به کسر يک امتياز به لحاظ فحاشي به داور در مسابقه 10 مردادماه مقابل داماش گيلان تاييد و اين باشگاه به دليل پرتاب اشياء از سوي تماشاگران به داخل زمين به پرداخت مبلغ 50 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

3-حکم کميته انضباطي در خصوص باشگاه سايپاي کرج به لحاظ فقدان سوابق انضباطي در اين زمينه داير بر کسر يک امتياز لغو و تنها اين تيم به انجام يک بازي به عنوان ميزبان در زمين بي طرف محکوم شد.

احکام صادره قطعي است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ