سومين شکست برانشويگ، اينبار برابر فرانکفورت
تاريخ : یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:, | 21:13 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال اينتراخت برانشويگ در سومين ديدار فصل خود مغلوب فرانکفورت شد.


ورزشگاه اينتراخت شهر برانشويگ واقع در ايالت ساکسوني آلمان عصر امروز (يکشنبه) ميزبان رقابت دو تيم اينتراخت برانشويگ و اينتراخت فرانکفورت بود. دو تيمي که در هر دو ديدار ابتداي فصل خود متحمل شکست شده بودند، در اين ديدار به دنبال کسب اولين پيروزي فصل خود بودند.

جدال قعرنشينان بوندس‌ليگا را فرانکفورت از آن خود کرد و موفق شد با نتيجه 2 بر صفر از سد شاگردان تورستن ليبرکنشت بگذرد. گل‌هاي اينتراخت فرانکفورت را الکساندر مي‌‌ير (52) و استفان آيگنر (62) به ثمر رساندند.

در اين ديدار دانيال داوري، سنگربان ايراني شيرهاي زرد که در بازي با دورتموند با عملکرد درخشانش از سوي «کيکر» و به انتخاب هواداران برانشويگ بهترين بازيکن ميدان شده بود در ترکيب اصلي تيم حضور پيدا کرد و تورستن ليبرکنشت او را به ماريان پتکوويچ، سنگربان ديگر اين تيم ترجيح داد.

گل اول فرانکفورت: در دقيقه 52 ضربه الکساندر مي‌‌ير با برخورد به مدافع برانشويگ تغيير مسير داد و درون دروازه دانيال داوري 25 ساله شد که به سمت ديگر دروازه شيرجه رفته بود.

گل دوم فرانکفورت: در دقيقه 62 اشتباهي که مدافعان برانشويگ مرتکب شدند باعث شد استفان آيگنر در موقعيت تک به تک با دانيال داوري قرار بگيرد و توپ را درون دروازه اين سنگربان ايراني قرار دهد.

در آخرين ديدار هفته سوم بوندس‌ليگا از ساعت 20 امشب (يکشنبه) تيم فوتبال آگزبورگ در خانه خود به مصاف اشتوتگارت رفت.

پس از اتمام هفته سوم بوندس‌ليگا تيم‌هاي بورسيا دورتموند، باير لورکوزن، بايرن مونيخ و ماينتس با 9 امتياز و به خاطر تفاضل گل به ترتيب در رده‌هاي اول تا چهارم جدول رده‌بندي قرار دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ