پيروزي خفيف آبي اناري‌ها در غياب مسي
تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 9:59 | نویسنده : Amir

بارسلونا در هفته دوم ليگا به سختي توانست در غياب مسي از سد مالاگا بگذرد.

در ادامه هفته‌ دوم رقابت‌هاي ليگا پنج ديدار برگزار شد و در حساس‌ترين بازي بارسلونا در غياب مسي به سختي توانست با يک گل از ميزبان سختکوش خود مالاگا بگذرد تا با شش امتياز به صدر جدول رده‌بندي باز گردد.

در اين ديدار که در ورزشگاه لازارودا برگزار شد بازيکنان ميزبان شروع بهتري داشتند و در دقيقه‌ دو صاحب يک موقعيت گلزني شدند اما ضربه فرناندو تسون با اختلاف اندکي از بالاي دروازه‌ به بيرون رفت.

بارسلونا رفته‌رفته نبض بازي را به دست گرفت. در دقيقه‌ 18 پدرو روي يک پاس طولي در موقعيت گلزني قرار گرفت، اما ضربه او را کابايرو، دروازه‌بان مالاگا مهار کرد. 10 دقيقه‌ بعد اين بار نوبت مالاگا بود که دروازه‌ آبي اناري‌ها را تهديد کند، اما شوت آنتونيوس که روي يک ضربه آزاد بود را والدس به زيبايي مهار کرد.

حملات شاگردان خراردو مارتينيو براي زدن گل نخست خود ادامه يافت. در دقيقه‌ 43 پيکه مي‌توانست با ضربه سر نخستين گل تيمش را به ثمر رساند، اما اين بار هم دروازه‌بان مالاگا با يک واکنش خوب مانع از گلزني مدافع پيش‌تاخته آبي اناري‌ها شد. در حالي که همگان منتظر شنيدن سوت پايان بازي در نيمه اول بودند، آدريانو کوريا، مدافع پيش تاخته بارسلونا با شوتي سنگين دروازه‌ کابايرو را باز کرد تا نيمه اول با برد آبي اناري‌ها به پايان برسد.

تاتا مارتينيو، سرمربي آبي اناري‌ها با شروع نيمه دوم دست به تغيير زد و دني آلوس را به جاي زننده تک گل تيمش به ميدان فرستاد.

با شروع نيمه دوم بارسلونا بازي هجومي را در دستور کار خود قرار داد. نخستين فرصت جدي نيمه دوم در دقيقه‌ 58 رقم خورد که ضربه سر پيکه را دروازه‌بان مالاگا با نوک انگشتان خود مهار کرد.

دومين تعويض بارسلونا در دقيقه‌ 63 رقم خورد. نيمار که انتظار مي‌رفت در غياب مسي در ترکيب اصلي آبي اناري‌ها قرار گيرد به جاي پدرو رودريگز به ميدان رفت.

مالاگا در دقيقه‌ (68) مي‌توانست گل تساوي را توسط فابرس اولينگا به ثمر رساند، اما ضربه او در ميان بهت هواداران به تير عمودي دروازه‌ خورد تا بازي با همان نتيجه‌ يک بر يک ادامه يابد.

نيمار مي توانست در دقيقه‌ 80 روي يک ضربه ايستگاهي اختلاف را به دو گل افزايش دهد، اما ضربه او را دروازه‌بان مالاگا به سختي مهار کرد تا در نهايت بازي با همين نتيجه‌ به پايان برسد.

در ديگر ديدار حساس آتلتيکو مادريد در ورزشگاه ويسنته کالدرون جشنواره گل راه انداخت و موفق شد رايو وايکانو را با پنج گل در هم بکوبد. براي شاگردان ديگو سيمئونه آرژانتيني در اين ديدار رائول گارسيا (17، 90) ، ديگو کاستا (21) ، آدا توران (35) و تياگو منزس (53) گلزني کردند.

در آخرين بازي اين هفته‌ امشب (دوشنبه) رئال مادريد در زمين گرانادا به ميدان مي‌رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ