آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : دو شنبه 4 شهريور 1392برچسب:, | 20:19 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


تماس آرسنال با کاسیاس: آرسن ونگر هنوز از امضای قرارداد با بازیکنی بزرگ قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات ناامید نشده است و این بار توپچی ها وضعیت کاسیاس را جویا شده اند.

حضور مدیر برنامه های اتوئو در لندن: مدیر برنامه های ساموئل اتوئو به لندن پرواز کرده است تا با باشگاه چلسی مذاکره کند، در حالی که خود این مهاجم در حال حاضر در میلان حضور دارد.

یوونتوس به دنبال نینگولان: گفته می شود باشگاه یوونتوس برای فصل بعد، قصد دارد راخا نینگولان را به خدمت بگیرد. لوکا مارونه و استفانو بلترام می توانند به عنوان بخشی از قرارداد این بازیکن بلژیکی مورد استفاده قرار گیرند، چرا که باشگاه کالیاری به هر دو آنها علاقه دارد.

ام بیا جانشین کوندوگبیا در سویا می شود: استفان ام بیا، بازیکن تیم QPR به عنوان جانشین گئوفری کوندوگبیا در رادار تیم سویا قرار دارد. انتظار می رود این بازیکن در روزهای آبنده به موناکو بپیوندد.

ساخو در آستانه پیوستن به میلان: مدیران میلان این هفته پیشنهاد خوبی برای جذب مدافع تیم پاریسن ژرمن ارائه کرده اند. این ملی پوش فرانسوی آماده است تا یک فصل به صورت قرضی پیراهن روسونری را به تن کند.

تاتنهام در آستانه جذب لاملا: تاتنهام در آستانه نهایی کردن قرارداد اریک لاملا، مهاجم تیم رم است؛ کسی که این هفته در دیدار مقابل لیورنو هم مورد استفاده قرار نگرفت. بعد از اینکه چلسی، ویلیان را از چنگ تاتنهام خارج کرد، آنها پیشنهاد 35 میلیون یورویی به لاملا ارائه کردند.

لیورپول به دنبال انتقال قرضی موزس: لیورپول مصمم است تا ویکتور موزس از چلسی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. آبی ها علاقه ای به فروش بازیکن سابق ویگان ندارند، اما با پیشنهاد دستمزد هفتگی 55,000 پوند، می توانند به صورت قرضی او را به قرمزها واگذار کنند.

نیوکاسل برای کابای 20 میلیون پوند می خواهد: نیوکاسل به باشگاه آرسنال اعلام کرده است که اگر خواهان امضای قرارداد با یوهان کابای هستند، باید 20 میلیون پوند بپردازند. کلاغ ها 15 میلیون پوند از این مبلغ را پیش می خواهند.

تاتنهام به دنبال پیشنهادی برای هالک: تاتنهام در حال بررسی ارائه پیشنهادی 35 میلیون یورویی برای ملی پوش برزیلی تیم زنیت روسیه است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ