انتقاد شديد پيکه از مورينيو
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 11:17 | نویسنده : Amir

جرارد پيکه با انتقاد از سرمربي رئال مادريد گفت: از زماني که مورينيو به اسپانيا آمده هر کاري که دلش خواسته انجام داده، اما با او برخورد نشده است.

جرارد پيکه مدافع مياني بارسلونا درباره روند شکست ناپذيري اين تيم در نيم فصل نخست ليگا در کنفرانس خبري گفت: بايد تا پايان فصل ليگا با همين ريتم و روش جلو برويم. اين به ما کمک مي‌کند. اگر لحظه‌اي فکر کنيم که کارمان تمام شده است، شکست مي‌خوريم.

به گزارش ايسنا،در ادامه، مدافع بارسلونا درباره رئال مادريد رقيب ديرينه بارسلونا گفت: آنها فقط روي کاغذ شانس قهرماني دارند. من هميشه به خاطر تاريخ و بزرگي رئال مادريد آنها را شانس قهرماني در ليگا مي‌دانستم،‌ اما اين فصل رئال مادريد ليگ را از دست داده است و اين به خاطر نبود چهار يا پنج بازيکن آنها نيست، بلکه نگرش و طرز تفکر تيمي آنها باعث کسب اين نتيجه‌ شده است. مادريد هيچ وقت به دنبال ارائه فوتبال زيبا نبوده است.

در ادامه پيکه با انتقاد از سرمربي رئال مادريد گفت: ژوزه مورينيو وقتي مي‌برد همه کار مي‌کند و هر کاري که بخواهد انجام مي دهد. او به کاتالان آمد و انگشت خود را در چشم تيتو ويلانووا فرو برد. چند بازي او محروم شد؟ هيچ بازي! اکنون که ايکر کاسياس را نيمکت نشين کرده کمي از او انتقاد مي‌شود. با خبرنگار روزنامه "مارکا" درگير شد و سر او داد زد و البته با مربي تيم دوم رئال. مورينيو هميشه همين گونه بوده است. من از کارهاي او خنده‌ام مي‌گيرد. از زماني که به مادريد آمده هر کاري که خواسته انجام داده است. من از طرف مادريد و بارسلونا صحبت مي‌کنم. حتي اين دو باشگاه مثل مورينيو آزادي عمل نداشته‌اند که هر کاري انجام دهند.

پيکه همچنين درباره تعريف و تمجيدها از آبي اناري‌ها گفت: ما به اين تعريف و تمجيدها عادت کرديم. به قول پپ گوآرديولا تعريف و تمجيد مي‌تواند ضرر بيشتري از تعريف نکردن داشته باشد به همين خاطر بايد بي‌توجه به اين تعريف و تمجيدها روند مثبت خودمان را ادامه دهيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ