پیش بازی فرایبورگ - بایرن مونیخ؛ مونیخی ها به دنبال صدرنشینی موقت
تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 17:22 | نویسنده : Amir

هفته چهارم رقابتهای بوندسلیگای آلمان امشب با دیدار دو تیم فرایبورگ و بایرن مونیخ آغاز خواهد شد.

پیش بازی فرایبورگ - بایرن مونیخ؛ مونیخی ها به دنبال صدرنشینی موقت

تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا در هفته چهارم این رقابتها از ساعت 21 امشب در استادیوم میگ سولار استادیون میهمان تیم فرایبورگ خواهد بود.

بایرنی ها که جمعه شب باید برای کسب جام قهرمانی سوپر کاپ اروپا در برابر تیم چلسی قرار بگیرند، چند روز زودتر از دیگر رقبای خود دیدار این هفته خود را برگزار خواهند کرد.

باواریای ها که توانسته اند در هر سه دیدار گذشته خود به پیروزی برسند، در صورت برنده شدن در این دیدار به صورت موقت به صدر جدول خواهند رسید و باید منتظر برگزاری دیدارهای دورتموند، لورکوزن و ماینتس باشند تا شاید در صورت عدم کسب نتیجه مناسب رقبا، آنها صدرنشین باقی بمانند.

بایرنی ها مسلماً تیاگو آلکانترا هافبک اسپانیایی خود را به دلیل مصدومیت برای 7 هفته در اختیار نخواهند داشت، همچنین خاوی مارتینز دیگر هافبک اسپانیایی مونیخی ها نیز به علت مصدومیت قادر به بازی نخواهد بود. فرایبورگ نیز دو بازیکن خود به نامهای مهمدی و کوکالین را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

در سوی دیگر میدان فرایبورگ پس از فصل پیش که برای این تیم به شکلی رویایی خاتمه یافت و عنوان شگفتی ساز لیگ را به خود اختصاص داد و در نهایت هم سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد، این فصل را بسیار بد آغاز کرده است و پس از دو شکست در دو هفته اول مقابل لورکوزن و ماینتس، به زحمت توانست در مقابل هوفنهایم 10 نفره یک تساوی کسب کند تا تنها امتیاز فصل این تیم به اندوخته آنها واریز شود.

تیم های بایرن مونیخ و فرایبورگ تنها 28 بار در چارچوب بوندسلیگا به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن 20 برد و 5 تساوی بوده است و 3 مسابقه هم با پیروزی فرایبروگ خاتمه یافته است، اما در بازی های خانگی شرایط فرایبورگ کمی بهتر است و 3 برد و 3 تساوی و 8 شکست برای فرایبورگ آمار این تیم برابر بایرن در مسابقات خانگی بوده است.

از 15 مسابقه اخیر دو تیم بایرن 14 بازی را با برد پشت سر گذاشته و تنها یک بار با این تیم مساوی کرده است ضمن اینکه آخرین برد فرایبروگ مقابل بایرن به سال 1996 باز می گردد.

ترکیب احتمالی دو تیم

فرایبورگ: باومن-موجزا-دیانگه-گینتنر-سورگ-شوستر-فرناندس-اشمید-کرک-گواده-فریس
سرمربی: کریستین استریچ

بایرن مونیخ: نویر-لام-ون بویتن-دانته-آلابا-شواین اشتایگر-روبن-مولر-کروس-ریبری-پیزارو
سرمربی: پپ گواردیولا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ