احتمال جدایی کاپیتان دورتموند در پایان فصل
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 9:44 | نویسنده : Amir

هافبک بروسیا دورتموند، سباستین کهل می گوید که علاقه ای به خداحافظی کردن از فوتبال ندارد، حتی اگر در پایان این فصل از دورتموند جدا شود.



این هافبک با تجربه از سال 2001 از فرایبورگ به دورتموند پیوست و تا به حال با دورتموند موفق به کسب 3عنوان قهرمانی در بوندسلیگا، یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک نایب قهرمانی در جام یوفا شده است.

فقط یک سال از قرارداد این بازیکن 33 ساله باقی مانده و هنوز قرارداد او تمدید نشده، او در این فصل تا به حال 3بازی برای دورتموند انجام داده است(دورتموند در مجموع 5بازی انجام داده). با این حال ممکن است که این فصل، آخرین فصل بازی او برای دورتموند باشد. او در پاسخ خبرنگاری که از او در خصوص تمدید قراردادش پرسیده بود، گفت:"من در حال حاضر به این موضوع اهمیت نمی دهم. من می خواهم که فصل بعد نیز بازی کنم ولی ممکن است که شرایط تغییر کند. در حال حاضر من سخت تلاش می کنم تا فرصت بازی کردن را بدست بیاورم و بتوانم به تیمم کمک کنم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ