لیورپول 4 - 2 ناتس کانتی؛ صعود دشوار قرمزها
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 9:48 | نویسنده : Amir

تیم فوتبال لیورپول به سختی موفق شد به مرحله سوم لیگ کاپ انگلیس صعود کند.


تیم فوتبال لیورپول سه شنبه شب در چارچوب دور دوم لیگ کاپ به مصاف تیم دسته اولی ناتس کانتی رفت که در پایان 120 دقیقه موفق شد با نتیجه 4-2 از سد این تیم بگذرد.

قرمزها که در این دیدار تقریبا از بازیکنان اصلی خود استفاده کرده بودند، شروع خوبی داشتند و در دقیقه 4 با گل زیبای رحیم استرلینگ 18 ساله بر روی یک حرکت انفرادی پیش افتادند. پنج دقیقه بعد علی سیسوکو مدافع جدید لیورپول که به طور قرضی از والنسیا به این تیم آمده مصدوم شد و جای خود را به دنیل اگر داد.

در دقیقه 29 دنیل استوریج مهاجم آماده لیورپول گل دوم را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست 2-0 به سود قرمزها به پایان برسد.

نیمه دوم متعادل دنبال می شد تا جایی که آرکوئین مهاجم ناتس در دقیقه 62 یکی از گل های خورده را جبران کرد. دو دقیقه بعد جو الن هم به علت مصدومیت جای خود را به هندرسون داد اما، این پایان کار نبود و کومبس در دقیقه 84 سه دقیقه بعد از حضور در زمین موفق شد گلی مشکوک به آفساید را به ثمر رساند و بازی را به تساوی بکشاند تا برنده این دیدار در وقت های اضافه مشخص شود.

تنها چند دقیقه از وقت های اضافه گذشته بود که کولو توره هم مصدوم شد و لیورپول که تعویض دیگری نداشت مجبور شد بازی را ده نفره ادامه دهد. پس از آن لیورپول حتی بهتر هم بازی کرد و در دقایق 105 و 109 توسط استوریج و هندرسون به گل رسید. در ادامه این دیدار لیورپول بازی را تحت کنترل خود قرار داد و در نهایت بازی با نتیجه 4 - 2 به سود شاگردان راجرز به اتمام رسید و آن ها موفق شدند به سختی به مرحله سوم لیگ کاپ صعود کنند.

ضمن اینکه لیورپول بعد از این بازی طولانی و با وجود این مصدومیت ها یکشنبه باید به مصاف رقیب دیرینه خود منچستر یونایتد برود.

ترکیب لیورپول: مینیوله، توره، جانسون، سیسوکو، ویزدوم، جرارد، الن، استرلینگ، آیبه، استوریج، آلبرتو

نیمکت: اگر، هندرسون، کوتینیو، جونز، بورینی، آسپاس، لوکاس

کارت زرد: ویزدوم، استرلینگ

ترکیب ناتس کانتی: بیالوسکی، اسمیت، استیونس، دامبویا، فوترینگهام، کمپل، بل، لیدل،لابادی، مک گرگور، آرکوئین

نیمکت: تامپسون، بوکوارد، کومبس، اسپیس، تمپست، ناگل، مورای

کارت زرد: آرکوئین، کمپل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ