تیم منتخب هفته دوم لالیگا؛ اتلتیکو مادرید بیشترین سهمیه را دارد
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 9:49 | نویسنده : Amir

هفته دوم لالیگا در حالی سپری شد که در مجموع 25 گل به ثمر رسید.

 


یازده بازیکن منتخب این هفته لالیگا نیز مشخص شدند.

دروازبان این تیم منتخب هفته دوم یوئل می باشد که در تیم سلتاویگو بازی می کند، او این هفته برابر تیم سویا عالی کار کرد و تاثیر بسیاری در پیروزی 2 - 1 تیمش داشت.

این تیم سه مدافع دارد که 2 نفر از آن ها برزیلی می باشند، آدریانو بازیکن بارسلونا که با گل زیبایی که به ثمر رساند توانست 3 امتیاز را به حساب بارسلونا در غیاب مسی واریز نماید، دیگری فیلیپه لوئیز است، دفاع تیم اتلتیکو مادرید که نقش فراوانی در درخشش تیمش و پیروزی پر گل آن ها ایفا کرد.
نفر سوم هکتور مورنو دفاع وسط تیم اسپانیول است که این هفته در خط دفاعی کم نقص ظاهر شد و تیم والنسیا تنها یک بار توانست از این خط عبور کند و بازی را 3 - 1 واگذار کرد.

4 هافبک این تیم را 2 بازیکن از اتلتیکو مادرید تشکیل می دهد که در هفته دوم عالی ظاهر شدند و توانستند پیروزی پر گلی را به دست بیاورند، رائول گارسیا و آردا توران که نقش فراوانی در این پیروزی پر گل ایفا نموند، آردا توران نیز یک گل به ثمر رساند.
2 هافبک دیگر مونیاین از تیم بیلبائو و دیوید لوپز از اسپانیول هستند که آن ها نیز ستارگان تیم هایشان در این هفته بودند.
و بالاخره 3 مهاجم تیم هفته، کریم بنزما که مانند هفته اول توانست برای تیمش گل زنی کند تا رئال با گل او بتواند سه امتیاز حساس را به خانه ببرد، دیگو کاستا مهاجم برزیلی تیم اتلتیو مادرید که باز هم ارزش های خود را برای این تیم نشان داد و موفق به گل زنی شد و دیگری کارلوس ولا که تک گل سوسیداد را برابر حریفش به ثمر رساند تا تیم چهارم لالیگای فصل قبل بازی را نبازد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ