آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 9:52 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:



پیشنهاد 40 میلیون یورویی PSG به پدرو: علی رغم اینکه 3 سال از قراردادش با بارسلونا باقی مانده است، باشگاه پاریسن ژرمن به او علاقه دارد و برای جذب او پیشنهادی 40 میلیون یورویی ارائه کرده است.

رئال مادرید بنزما، اوزیل و دی ماریا را در لیست فروش گذاشت: رئال مادرید این 3 بازیکن را به تیمهای مشتری پیشنهاد کرده است چرا که می خواهد با پول فروش آنها قرارداد لوئیس سوارز و گرث بیل را نهایی کند. آرسنال به هر 3 بازیکن علاقه مند است.

لیورپول در جذب ماتا ناکام ماند: چلسی پیشنهاد لیورپول برای انتقال قرضی خوان ماتا را رد کرد.

ناپولی اصرار به جذب مونتویا دارد: ناپولی از تلاش برای جذب مدافع راست تیم بارسلونا ناامید نشده است؛ تیمی که در جذب بازیکنان از کشورهای مختلف شهرت جهانی دارد!

تاتنهام هم به جذب ماتا علاقه مند شده است: بعد از اینکه حتی یک دقیقه هم مقابل منچستریونایتد مورد استفاده قرار نگرفت، وضعیت او در چلسی دچار ابهام شده است، و اسپورز قصد دارد این ملی پوش اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

آغاز مذاکرات آرسنال با آلدروید: آرسنال به تابی آلدروید علاقه مند شده است. این ملی پوش بلژیکی، اورتون، اسپارتاک مسکو و اتلتیکو مادرید را هم خواهان خود می بیند. او تنها 1 سال دیگر با آژاکس قرارداد دارد و فروش او محتمل به نظر می رسد.

لازیو بوراک ییلماز را می خواهد: احتمال جدایی بوراک ییلماز از گالاتاسارای در این تابستان وجود دارد و در این میان لازیو به جذب او علاقه نشان داده است.

رم هم به دنبال ساخو: رم می خواهد خط دفاعی خود را تقویت کند و از این رو ممکن است به دنبال ممدو ساخو از پاریسن ژرمن برود. بازیکنی که میلان و لیورپول را هم خواهان خود می بیند.

پیشنهاد 20 میلیون پوندی یونایتد به فلاینی: بعد از اینکه پیشنهاد 28 میلیون پوندی یونایتد برای جذب فلاینی و لیتون بینس رد شد، آنها اکنون می خواهند با پرداخت 20 میلیون پوند تنها ملی پوش بلژیکی را به خدمت بگیرند.

رقابت آرسنال با تاتنهام بر سر نوولف: آرسنال برای جذب وینگر بلغارستانی، تودور نوولف، مستقیماً با رقیب شمال لندنی خود رقابت خواهد کرد. قیمت این بازیکن 20 ساله در حدود 3 میلیون پوند خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ