گوتي مربي تيم زير 12 سال رئال مي‌شود
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 11:34 | نویسنده : Amir

بازيکن سابق رئال مادريد به عنوان مربي در کادر فني تيم زير 12 سال اين باشگاه فعاليت خواهد کرد.



باشگاه رئال مادريد همچنان بازيکنان سابقش را در کادر مربيگري به خدمت مي‌گيرد. آخرين نفر ژوزه ماريا گوتيرز معروف به گوتي است. در حقيقت وي چند روز پس از سانتياگو سولاري، به کادرفني تيم‌هاي پايه باشگاه خواهد پيوست. سولاري هدايت تيم زير 15 سال باشگاه را به عهده گرفته است.

همکاري گوتي با تيم به صورت تدريجي خواهد بود. بازيکن شماره 14 سابق با يکي از تيم‌هاي پايه رئال قرارداد همکاري به عنوان دستيار امضا کرده است تا هدايت بازيکنان را حدود 11 سال در دست داشته باشد. هدف اين است که او با فعاليت‌هاي باشگاه آشنا شود تا در آينده کارش را در زمين تمرين والدبباس آغاز کند.

گوتي در ماه‌هاي آينده کارش را به عنوان دستيار مربي آغاز خواهد کرد در حالي که دو ترم از دوره رسمي مربيگري وي باقي‌مانده است. يکي از اهداف وي اين است که بتواند هدايت تيم اصلي يک باشگاه را در آينده نزديک در دست بگيرد و به همين دليل است که نمي‌تواند در اين فصل به عنوان سرمربي فعاليت کند.

به نظر مي‌رسد که دوره‌هاي رسمي مربيگري معمولا پايان هفته‌ها برگزار مي‌شود که باعث خواهد شد گوتي در بسياري از مسابقات غايب باشد. به همين دليل است که باشگاه و گوتي اين تصميم را گرفته‌اند؛ به همين دليل وي با تمرين در اين فصل مي‌تواند فصل آينده به تيم مربيگري جوانان باشگاه ملحق شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ