پولادي از 4 هفته ديگر مي‌دود
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 12:50 | نویسنده : Amir

مهرداد پولادي پس از بررسي آخرين وضعيت مصدوميتش مشخص شد از 4 هفته ديگر مي‌تواند بدود.

مهرداد پولادي به دليل مصدوميتي که داشت تحت عمل جراحي قرار گرفت. برخي‌ها معتقد بودند اين عمل پولادي کمکي به او نخواهد کرد و وي بايد به خارج از کشور برود اما پولادي پس از عمل جراحي در شرايط ايده‌الي قرار گرفته است.

پولادي در حال حاضر زير نظر پزشکان فقط راه مي‌رود البته ورمي در چند روز گذشته روي پاي او ايجاد شد که کمي پزشکان را نگران کرده بود اما اين ورم با تلاش پزشکان برطرف شد تا پزشکان از آخرين وضعيت پولادي ابراز رضايت داشته باشند. با توجه به معاينات انجام شده نيز قرار است پولادي از 4 هفته ديگر دويدن‌هاي خود را براي حضور در ميادين فوتبال آغاز کند.

پولادي ضمن تاييد خبر فوق  گفت: خدا را شکر وضعيتم خيلي بهتر است و مشکل خاصي در پايم حس نمي‌کنم. منتظر مجوز دکتر براي دويدن هستم که به احتمال فراوان تا 4 هفته ديگر اين اتفاق مي‌افتد. خدا را شکر فعلا همه چيز خوب و عالي است و من اميدوارم که شرايط پرسپوليس هم با يک برد شيرين مقابل تيم فولاد با انگيزه خوب شود که مطمئنا اين اتفاق مي افتد. اين امتياز مي‌تواند براي پرسپوليس حياتي و براي اين تيم به خاطر پايان دادن به بدشانسي‌ها بسيار مهم باشد. البته فولاد نيز تيم کوچکي نيست و حتما فاکتورهايي داشته که الان در صدر جدول است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ