رويانيان زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيد
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 13:2 | نویسنده : Amir

امير قلعه‌نويي مي‌گويد رويانيان يکي از بهترين مديران تاريخ باشگاه پرسپوليس بوده است.

سرمربي تيم فوتبال استقلال که در حاشيه مراسم تجليل از نخبگان، ورزشکاران و تلاشگران سازمان بهزيستي کشور صحبت مي‌کرد، گفت: امروز مراسم خيلي خوب و مردمي برگزار شد و اميدوارم که از اين نوع مراسم همچنان در سراسر ايران برگزار شود.

به گزارش ايسنا،قلعه‌نويي درباره بازي روز گذشته تيمش برابر مس کرمان گفت: بازي خوبي انجام داديم. گفته بودم که در نيم فصل دوم هر بازي به منزله فينال محسوب مي‌شود. مس کرمان هم نسبت به بازي‌هاي گذشته خيلي بهتر مقابل ما قرار گرفت و اين نشان مي‌دهد که تيم‌ها برابر پرسپوليس و استقلال انگيزه خيلي زيادي دارد.

وي در پاسخ به اين سوال که قبول داريد پس از آمدن فرهاد مجيدي استقلالي‌ها احساسي بازي کردند؟ گفت: به هر حال مردم مجيدي دوست دارند و ما هم هميشه به خواست هواداران گوش مي‌کنيم.

قلعه‌نويي درباره در پيش بودن داربي برگشت ليگ برتر هم گفت: صحبت کردن درباره داربي زود است. ما قبل از آن يک فينال حساس در انزلي با ملوان داريم و اميدوارم که با قدرت در آن بازي ظاهر شويم.

سرمربي استقلال همچنين درباره استعفاي رويانيان از مدير عاملي باشگاه پرسپوليس گفت: اعتقاد من اين است که او در زمان مديريت‌اش زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيد. من قبلا هم گفتم که هر کسي را بايد در جاي خودش استفاده کنيم. رويانيان يک مدير ارزشي و اخلاقي بود که به پرسپوليس آمد و حالا که استعفا داده به عنوان يک استقلالي از زحماتش در پرسپوليس تشکر مي‌کنم. به نظر من يکي از بهترين مديران تاريخ باشگاه پرسپوليس بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ