دنیس آوگو به شالکه پیوست
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 17:3 | نویسنده : Amir

شالکه 04 دنیس آوگو مدافع - هافبک چپ پای هامبورگ را به خدمت گرفت.



آوگو 26 ساله با قرادادی یک ساله به شالکه پیوسته است. شالکه تا اینجای فصل مصدوم های زیادی داشته است و می خواهد با به خدمت گیری آوگو کمبود خود در بعضی از پست ها را برطرف کند.

پاپادوپولوس که از فصل قبل مصدوم بود هنوز به تیم اضافه نشده، هونتلار در بازی اول فصل مصدوم شد و تا یک ماه قادر به همراهی تیم نیست، آدام سالایی دیگر مهاجم این تیم هم دیشب در بازی مقابل پائوک سالونیکی یونان مصدوم شد و احتمالا تا 2 ماه نتواند بازی کند. همچنین کولاسیناچ و گورتسکا هم به دلیل مصدومیت از همراهی تیم باز مانده اند.

هورست هلدت مدیر فنی شالکه درباره آوگو گفت: "او یک بازیکن همه کاره است که توانایی بازی در چند پست را دارد، او می تواند کمک زیادی به ما بکند. "

آوگو با پشت سر گذاشتن تست های پزشکی روز پنج شنبه در تمرینات شالکه شرکت خواهد کرد و با توجه به اینکه کریستین فوکس مدافع چپ شالکه در بازی قبلی این تیم در بوندس لیگا اخراج شده است، به احتمال زیاد در ترکیب اصلی شالکه در بازی روز شنبه مقابل لورکوزن قرار خواهد گرفت.

شالکه آوگو را برای پر کردن جای باستوس در هافبک چپ به خدمت گرفته است. شالکه قبل از این برای این پست به دنبال به خدمت گیری شکیری  (بایرن)، سام (لورکوزن) و ترائوره (اشتوتگارت) بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ