پیش بازی پلی آف لیگ قهرمانان اروپا: میلان – پی اس وی
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 20:10 | نویسنده : Amir

در ادامه بازی های پلی آف مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب غول های ایتالیایی میزبان حریف هلندی خود هستند.


میلان در بازی دور رفت در ورزشگاه فیلیپس آیندهوون به میدان رفت و با نتیجه مساوی (1-1) متوقف شد. گل های بازی را استفان ال شراوی و تیم ماتافس به ثمر رساندند. کفه ترازو به سمت میلان سنگینی می کند. هرچند دانیله بونرا و جیامپائولو پاتزینی هم چنان به خاطر مصدومیت غایب هستند اما روسونری ماتیا دی شیلیو و روبینیو را که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته اند را در اختیار خواهد داشت. حضور نایجل دی یونگ نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

میلان اولین بازی اش در سری آ را با نتیجه دو بر یک به ورونا واگذار کرد و بسیار امیدوار است تا با شکست آیندهوون در سن سیرو نه تنها به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یابد بلکه موجبات خوشحالی هواداران را فراهم کند. انتظار می رود آندره آ پولی که تک گل میلان برابر ورونا را به ثمر رساند بازی را از ابتدا آغاز کند و ماتیا دی شیلیو در سمت چپ به کار گرفته شود.

در آن سوی میدان فیلیپ کوکو سرمربی سرشناس هلندی در کنفرانس قبل از بازی گفت: ”هر اتفاقی محتمل است. ما برای هر چیز آماده هستیم. نمی دانم میلان چگونه به بازی خواهد آمد، نمی دانم آن ها به دفاع خواهند پرداخت و یا حمله خواهند کرد.“ کوکو همچنین اعلام کرد ممکن است جورجیو وینالدوم کاپیتان تیمش به خاطر مصدومیت جزیی بازی را از روی نیمکت آغاز کند، که با توجه به حساسیت این دیدار می توان او را از ابتدا در ترکیب دانست. پی اس وی در آخرین دیدارش در لیگ هلند مقابل هراکلس با تساوی (1-1) متوقف شد. هنوز مشخص نیست آیا زاکاری باکالی جوان آینده دار آیندهوون در لیست قرار می گیرد یا خیر. لوسیانو نارسینگ و اسکار هیلمارک نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند. 

 

ترکیب احتمالی دو تیم:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ