مسوت اوزيل به تمامي شايعات در مورد ترك رئال مادريد خاتمه داد
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 20:11 | نویسنده : Amir

در روزهاي اخير شايعات زيادي در مطبوعات اروپايي در خصوص جدايي اوزيل منتشر شده بود. حال به نظر مي رسد اوزيل تمايلي به ترك مادريد نداشته باشد.

اوزيل گفت:"من تا سال 2016 با رئال قرارداد دارم و به هر حال در اين تيم خواهم ماند.در روزهاي اخير شايعات بسياري در مورد جدايي من از رئال منتشر شده است.وقتي كه ساير تيم هاي بزرگ خواهان به خدمت گرفتن من هستند، اين براي من يك افتخار است."

وي افزود:"من در مادريد احساس خيلي خوبي دارم و اين مهمترين موضوع است. من با ساير هم تيمي هايم روابط بسيار خوبي دارم، مربي تيم به من اعتماد دارد و اهداف بزرگي دارم. پس دليلي براي ترك مادريد نمي بينم."

اوزيل ادامه داد:"هنگامي كه تو براي تيم بزرگي مثل رئال بازي مي كني،هدف تو هميشه قهرماني است.ما هميشه براي قهرماني تلاش مي كنيم و در هر رقابتي از مدعيان اصلي هستيم چون بزرگترين تيم دنيا هستيم."

در هفته هاي اخير تيم هاي انگليسي به خصوص منچستر يونايتد با پيشنهاد 50 ميليون يورويي خواهان به خدمت گرفتن اوزيل شده بودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ