بارسلونا 0 - 0 اتلتیکو مادرید؛ اولین جام قهرمانی برای تاتا و نیمار
تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 9:40 | نویسنده : Amir

دو تیمی که تنها نقطه مشترکشان رقابت دیرینه با رئال مادرید است، از دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم رفتند؛ دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با گلهای ویا و نیمار 1 - 1 مساوی شده بود.

ترکیب بارسلونا: والدز، آلبا، پیکه، ماسچرانو، آلوز، بوسکتس، ژاوی، فابرگاس (اینیستا)، سانچز (پدرو)، مسی، نیمار

ترکیب اتلتیکو: کورتوا، میراندا، خوانفران، گودین، فیلیپه لوئیس، گابی، کوکه (باپتیستائو)، سوارز، آردا (آدرین)، ویا (رودریگز)، کوستا

از نکات مهم این دیدار، تشکیل زوج نیمار-مسی برای اولین بار از ابتدای بازی بود و اینکه داوید ویا برای اولین بار بعد از جدایی از بارسلونا، در ورزشگاه سابق خود به میدان می رفت.

علی زغم مالکیت توپ 81 درصدی، بارسلونا از ایجاد موقعیت گل مناسب بی بهره بود، اما اتلتیکو در دقیقه 34 روی ضد حمله ای سریع صاحب موقعیتی خوب شد اما بعد از اینکه گابی توپ را برای کوکه کاشت، ضربه زمینی او به راحتی در اختیار والدز قرار گرفت.

در دقیقه 41 هم بارسلونا به لطف درخشش والدز دروازه اش را بسته نگه داشت؛ بعد از چند پاس خوب، توپ داخل محوطه به آردا رسید، او هم با سر توپی فوق العاده پیکه را از جریان خارج کرد، اما ضربه اش با فوق واکنش والدز راهی کرنر شد.

در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا فعلاً قهرمانی از آن بارسلونا باشد. در این نیمه بوسکتس و فابرگاس از بارسا و کوکه از اتلتیکو کارت زرد گرفتند.

نیمه دوم؛

در دقیقه 53 فلیپه لوئیس به خوبی پیکه را جا گذاشت تا او مجبور به تکل از پشت شده و کارت زرد سوم تیمش را دریافت کند.

اتلتیکو نیمه دوم را بهتر آغاز کرده بود و در دقیقه 55 روی ضربه دیدنی و فنی ویا از پشت محوطه والدز باز هم مجبور به واکنش شد و توپ را برگشت داد.

در دقیقه 65 پدرو به عنوان اولین تعویض بارسا جای سانچز را گرفت.

در دقیقه 72 هم آدرین جای آردا توران را گرفت؛ آردا هم به نشانه اعتراض از سمت دیگر زمین خارج شد. در طرف دیگر هم فابرگاس جای خود را به اینیستا داد.

فلیپه لوئیس که در نیمه دوم بارها با مسی درگیری لفظی داشت در دقیقه 81 به خاطر خطلای بدون توپ روی دنی آلوز، با کارت قرمز داور مواجه شد تا کار برای اتلتیکو سخت تر شود.

در دقیقه 84 هم ویا جای خود را به کریستین رودریگز داد.

در دقیقه 85 دیگو کوستا به خاطر حرکت زشت و لگد کردن کمر آلوز، کارت زرد را مقابل چشمانش دید.

دقیقه 88 پدرو با خطالی مدافع اتلتیکو نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ مسی پشت توپ ایستاد و با ضربه ای بد، توپ را به تیر افقی دروازه کوبید!

در دقیقه 90 هم آردا توران با کارت قرمز مستقیم داور از روی نیمکت اخراج شد؛ در جریان اعترضات اتلتیکو، گودین هم کارت زرد گرفت.

در نهایت 2 تیم به تساوی بدون گل دست یافتند تا بارسلونا بدون شکست دادن اتلتیکو در 2 بازی، قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ