آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 15:56 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:


چلسی تا 24 ساعت اتوئو را به خدمت می گیرد: چلسی در آستانه جذب ساموئل اتوئو، مهاجم تیم آنژی است. انتظار می رود این انتقال تا 24 ساعت آینده نهایی شود؛ مدت این قرارداد 1 ساله خواهد بود.

بینس می خواهد به یونایتد بپیوندد: مدافع تیم اورتون، لیتون بینس، باشگاه را تحت فشار می گذارد تا به یونایتد بپیوندد. این ملی پوش انگلیسی با روبرتو مارتینز ملاقات داشته تا از او درخواست کند برای مذاکره با مردان دیوید مویس اقدام کنند.

اتلتیکو به دنبال انتقال قرضی کاگاوا: گفته می شود اتلتیکو مادرید به انتقال قرضی شینجی کاگاوا از منچستریونایتد علاقه دارد. این ملی پوش ژاپنی می خواهد زمان بازی بیشتری داشته باشد، چرا که سال آینده باید در جام جهانی حضور داشته باشد.

آژاکس و تاتنهام بر سر اریکسن به توافق رسیدند: این دو باشگاه بر سر انتقال کریستین اریکسن به توافق رسیدند. این بازیکن دانمارکی با 12 میلیون یورو به تاتنهام خواهد پیوست.

یوونتوس در آستانه جذب نینگولان: یوونتوس در آستانه جذب راخا نینگولان از کالیاری است. این باشگاه لوکا مارونه و استفانو بلترام را هم به عنوان بخشی از این انتقال، وارد معامله کرده است.

اینتر، ویلمس و آنتونلی را زیر نظر دارد: باشگاه ایتالیایی، جترو ویلمس از PSV و لوکا آنتونلی، بازیکن تیم جنوا را به عنوان جانشینان مناسب برای آلوارو پریرا در نظر گرفته است. چرا که این بازیکن اروگوئه ای تصمیم به ترک سری آ دارد.

پیشنهاد 15 میلیون یورویی تاتنهام به چیچاریتو: تاتنهام به ولخرجی های خود در این تابستان ادامه می دهد و این بار پیشنهادی 15 میلیون یورویی به مهاجم مکزیکی تیم منچستریونایتد ارائه کرده است.

نیوکاسل برای جذب با اقدام می کند: نیوکاسل به دنبال بازگرداندن مهاجم سابق خود از چلسی است و برای این انتقال 7 میلیون پوند در نظر گرفته است؛ آلن پاردو تلاش می کند تا قدرت خط حمله تیمش را افزاش دهد.

منچستریونایتد به دنبال داوید لوئیز: منچستریونایتد آماده است تا پیشنهادی 30 میلیون پوندی به داوید لوئیز، مدافع تیم چلسی ارائه کند؛ اما آنها قصد ندارند وین رونی را وارد این معامله کنند.

رونی آماده امضاء قرارداد جدید با یونایتد: بعد از اینکه وین رونی در تمایلش برای انتقال به چلسی نرم شد، باشگاه منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی است تا قبل از کریسمس قرارداد این بازیکن 27 ساله را بهبود ببخشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ