دورتموند به دنبال بازگرداندن کاگاوا
تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 20:2 | نویسنده : Amir

مدیر ورزشی بروسیا دورتموند، میشاییل زورک به دنبال این است که ستاره ژاپنی سابق دورتموند، که در حال حاضر در منچستر توپ می زند را به وستفالن بازگرداند.


باشگاه بروسیا دورتموند پس از پشت سر گذاشتن کشمکش های مربوط به ماریو گوتزه و رابرت لواندوسکی فصل جدید را طوفانی آغاز کرد و در سوپرکاپ آلمان قهرمان شد و در بوندسلیگا تا پایان هفته سوم در رده اول قرار گرفت.

طلایی پوشان قصد دارند این فصل تیمی کاملتر را روانه مسابقات کنند و از همین رو می خواهند کاگاوای ژاپنی را به دورتموند بازگردانند و اخیرا هم با مدیر برنامه های این بازیکن تماس هایی داشته اند.

زورک در این مورد به بیلد گفت:" شینجی همیشه گفته که می خواهد روزی به وستفالن برگردد و ما هم بعد از فروش گوتزه او را یکی از گزینه های خود می دانستیم ولی در ادامه شرایط طوری بود که میکی را به استخدام خود در آوردیم."

وی همچنین در ادامه افزود:" تا به حال هیچ تماسی با مسئولان منچستریونایتد برای خرید کاگاوا نداشتیم."

زورک 51 ساله سپس در مورد شرایطی که در قرارداد گوتزه بود گفت:" ما در حال برنامه ریزی برای قدرتمند ماندن تیم در سال های آینده هستیم و به همین خاطر قصد داریم دیگر بازیکنی را همانند گوتزه از دست ندهیم. در اولین قدم سعی داریم مدت قرارداد جوناس هوفمان را افزایش دهیم تا دیگر تجربه ی تلخ گوتزه تکرار نشود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ