کاکا خواستار جدايي از رئال شد
تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 9:17 | نویسنده : Amir

ستاره برزيلي رئال مادريد از جدايي خود از اين تيم سخن گفت.

رئال مادريد در ديداري دوستانه موفق شد با نتيجه چهار بر صفر از سد ديپورتيو لاکرونيا بگذرد.

 کاکا در اين ديدار که در ترکيب اصلي رئال مادريد به ميدان رفت نمايش خوبي داشت و دو گل به ثمر رساند. او پس از پايان اين ديدار سرانجام اعتراف کرد که مي خواهد رئال مادريد را ترک کند.

کاکا 31 ساله در سال 2007 زماني که پيراهن ميلان را بر تن مي کرد به عنوان بهترين بازيکن جهان انتخاب شد. او در سال 2009 با رقم 86 ميليون دلار به رئال مادريد پيوست اما هرگز نتوانست در اين تيم شايستگي هاي خود را اثبات کند و به يک بازيکن نيمکت نشين تبديل شد.

او گفت: اميدوارم که تا قبل از پايان فصل جابجايي تابستاني(دوم دسامبر) تيم مورد علاقه خود را پيدا کنم. مي خواهم از رئال جدا شوم. باشگاه رئال مي داند که من ديگر نمي خواهم در اين تيم بازي کنم. اميدوارم که آنها مرا در يافتن تيم مورد علاقه ام کمک و زمينه جدايي را فراهم کنند.

کاکا افزود:شرايط من در رئال اصلا خوب نيست. در اينجا کمتر فرصت بازي به من مي رسد. از لحاظ بدني در شرايط خوبي به سر مي برم و هر روز تمرين مي کنم اما از لحاظ روحي خوب نيستم چرا که نمي توانم در ترکيب تيمم به ميدان روم.

او درباره احتمال بازگشت به فوتبال برزيل گفت: نمي توانم به برزيل بازگردم چرا که پرونده فصل جابجايي در فوتبال برزيل بسته شده است. مي خواهم به يک تيم اروپايي بروم. البته فعلا نمي خواهم در اين زمينه صحبت کنم. چند پيشنهاد دارم که در حال بررسي آنها هستم.

منچستر يونايتد از تيم هاي است که همواره در اين چند سال اخير شايعه هاي درباره پيوستن کاکا به اين تيم به گوش رسيده است. با توجه به آنکه ديويد مويس سرمربي جديد شياطين سرخ به دنبال جذب يک هافبک بازيساز است احتمال پيوستن کاکا به اين تيم زياد است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ