آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 15:28 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا:

برنامه یوونتوس برای جذب ملی پوش بلژیکی: باشگاه یوونتوس قصد دارد راجا ناینگولان هافبک 25 ساله بلژیکی کالیاری را که ناپولی و اینتر را نیز خواهان خود می بیند جذب نماید.

یگاریبیا به کیه وو پیوست: مارسلو استیگاریبیا وینگر 26 ساله و پاراگوئه ای تیم دپورتیوو مالدونادو به صورت قرضی با حق خرید در پایان فصل به کیه وو ورونا پیوست

اسکلوتو به ساسولو پیوست: ازکویا اسکلوتو هافبک اینترمیلان به صورت قرضی به تیم ساسولو پیوست. باشگاه ساسولو حق خرید نیمی از مالکیت وی را در پایان فصل دارا می باشد.

آیندهوون انتقال ویلمس به اینترمیلان را تکذیب کرد: مارسل برندز مدیر ورزشی باشگاه آیندهوون احتمال انتقال جترو ویلمس مدافع چپ تیمش را به اینترمیلان تکذیب کرد.

آندرا دوسنا به تورینو پیوست: باشگاه تورینو به صورت رسمی و با قراردادی یک ساله آندرا دوسنا مدافع چپ 31 ساله ناپولی را به خدمت گرفت.

بیاجیانتی به لیورنو پیوست: مارکو بیاجیانتی هافبک 29 ساله تیم کاتانیا به صورت رسمی به لیورنو پیوست.

لیون جلوتر از بولونیا، کراسیچ را به خدمت می گیرد: باشگاه المپیک لیون قصد دارد با پرداخت دستمزد 2.3 میلیون یورویی در هر فصل، میلوش کراسیچ وینگز صرب فنرباحچه را جلوتز از بولونیا جذب نماید.

حضور مارکینیو در یوونتوس یا اینتر تکذیب شد: مارسیو ریولینو ایجنت مارکینیو هافبک 27 ساله رم، ترک این باشگاه توسط این بازیکن برزیلی به مقصد یوونتوس یا اینترمیلان را تکذیب کرد.

لاتزیو پیشنهاد به ییلماز را تکذیب کرد: کلودیو لوتیتو رییس باشگاه لاتزیو ارائه هرگونه پیشنهادی برای جذب بوراک ییلماز مهاجم گالاتاسارای را تکذیب کرد.

دو باشگاه لیگ برتری علاقه مند به جذب کوزمانوویچ: دو باشگاه ساندرلند و اورتون علاقه مند هستند زدرواوکو کوزمانوویچ هافبک 25 ساله اینترمیلان را به خدمت گیرند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ