موافقت پلاتيني با جام جهاني در زمستان
تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, | 15:49 | نویسنده : Amir

 

رييس اتحاديه فوتبال اروپا هم به صف موافقان برگزاري جام جهاني 2022 قطر در زمستان پيوست.




 
بحث برگزاري زمان جام جهاني 2022 قطر هنوز داغ داغ است و به چالشي براي فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا تبديل شده است.

 پيش از اين قرار بود که جام جهاني 2022 در تابستان برگزار شود اما گرماي بالاي قطر در تابستان نگراني ها را براي فيفا و جامعه فوتبال به وجود آورده و آنها را به اين فکر فرو انداخته که زمان برگزاري اين رقابت ها را تغيير دهند. از طرف ديگر در صورتيکه اين رقابت ها در زمستان برگزار شود با بازيهاي المپيک زمستاني همزمان مي شود و اين هم معضلي ديگر به شمار مي آيد.

ميشل پلاتيني رييس اتحاديه فوتبال اروپا که پيش از اين از موافقان برگزاري جام جهاني در تابستان بود تغيير موضع داد. او در گفتگو با شبکه اسکاي اسپورت گفت: برگزاري جام جهاني در نوامبر و دسامبر مشکلاتي را به وجود خواهد آورد اما در ژانويه هيچ مشکي پيش نخواهد آمد.

سپ بلاتر رييس فدراسيون بين المللي فوتبال(فيفا) هم چند روز پيش برگزاري جام جهاني 2022 قطر در تابستان را غيرممکن دانست. قرار است که در نشست کميته اجرايي فيفا که قرار است در سوم و چهارم اکتبر در زوريخ برگزار شود اين موضوع دوباره مطرح و به راي گيري گذاشته شود.

برگزاري جام جهاني قطر در زمستان مخالفان زيادي دارد. در انگليس همه مخالف برگزاري جام جهاني قطر در زمستان هستند اما در آلمان شرايط متفاوت است. کارل هاينس رومينيگه رييس باشگاه بايرن مونيخ و عضو اجرايي کميته برگزاري رقابت‌هاي بوندسليگا موافق برگزاري جام جهاني قطر در زمستان است اين در حالي است که تئو سوان سيگر، رييس سابق فدراسيون فوتبال آلمان مخالف برگزاري اين رقابت‌ها در زمستان است و اعلام کرده که برگزاري جام جهاني 2022 قطر در زمستان تهديدي براي وحدت و يکپارچگي فوتبال آلمان است. ژاگ روگ رييس کميته بين المللي المپيک هم از مخالفان برگزاري جام جهاني در زمستان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ