منچستریونایتد و میلان به دنبال کاکا
تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 17:2 | نویسنده : Amir

ریکاردو کاکا، پس از بازی دوستانه رئال مادرید برابر لاکرونیا، اعلام کرد که قصد ترک مادرید را دارد و به همین دلیل شایعات پیرامون تیم آینده این بازیکن از سر گرفته شده است.


روزنامه های انگلیسی گزارش دادند که دو باشگاه انگلیسی و میلان ایتالیا خواهان به خدمت گرفتن کاکا هستند.

میلان به تازگی کوین بواتنگ را به شالکه فروخته است و طبیعتا تلاش زیادی خواهد کرد تا کاکا را بار دیگر به میلان بازگرداند. منچستریونایتد هم که در به خدمت گرفتن بازیکن در این تابستان ناکام عمل کرده است، در تکاپو افتاده است که بهترین بازیکن سال ۲۰۰۷ جهان را به ترکیبش اضافه کند.

دیوید مویس علاقه خود را برای به خدمت گرفتن بازیکن در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات نشان داده است. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر لیورپول اعلام کرد که ممکن است در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات، بازیکن یا بازیکن هایی را به خدمت بگیرند.

از فلینی به عنوان اصلی ترین هدف یونایتد یاد می شود، کاکا هم که به عنوان بازیکن آزاد می تواند در صورت موافقت مویس، به اولدترافورد برود.

دیروز البته گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان هم از تمایل میلان برای بازگرداندن کاکا سخن گفت. تمام این شواهد نشان می دهد که کاکا احتمالا در یکی از دو تیم میلان و منچستریونایتد، به فوتبال خود ادامه خواهد داد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ