گوارديولا به بايرن مونيخ نزديک شد
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 19:15 | نویسنده : Amir

درحالي که در روزهاي گذشته رسانه هاي ورزشي از احتمال حضور پپ گوارديولا مربي سابق بارسلوناي اسپانيا در تيم منچستر سيتي انگليس خبر داده بودند،مطبوعات آلمان دوباره و اين دفعه به صورت جدي تري از نزديک شدن اين مربي موفق به باشگاه بايرن مونيخ خبر مي دهند.

روزنامه ها و شبکه هاي خبري آلمان روز سه شنبه به نقل از شبکه اسکاي ايتاليا، اعلام کردند که گوارديولا براي هدايت بايرن مونيخ در فصل آينده با مسوولان اين باشگاه به توافق رسيده است.

قرارداد يوپ هاينکس در پايان اين فصل از رقابت‎هاي بوندس ليگا با بايرن مونيخ به پايان مي رسد و ماتياس سامر تائيد نکرده که آيا باشگاه قرارداد اين مربي را تمديد مي کند يا خير.

درحالي بار ديگر از سپردن هدايت سکان بايرن مونيخ به دستان گوارديولاي 41 ساله در فصل آينده به ميان آمده است که اين تيم پرآوازه آلماني درحال حاضر با سرمربيگري هاينکس با اختلاف زياد در صدر جدول رده بندي رقابت‎هاي بوندس ليگا قرار دارد و از سويي ديگر به مرحله حذفي رقابت‎هاي ليگ قهرمانان اروپا نيز راه پيدا کرده است.

گوراديولا پس از اينکه فصل گذشته با کارنامه اي موفق از بارسلونا جدا شد،اکنون مورد توجه بسياري از باشگاه‎هاي اروپايي واقع شده و هراز چندگاه اخباري مبني بر مذاکره باشگاه هاي بزرگي چون آث ميلان، چلسي، منچستر يونايتد، منچستر سيتي و برخي ديگر از باشگاه هاي مطرح فوتبال با اين مربي منتشر مي شود.

هفته گذشته وقتي خبرنگار روزنامه ورزشي بيلد از ماتياس سامر، مدير باشگاه بايرن مونيخ درخصوص موضع اين باشگاه در ارتباط با گوارديولا پرسيد،سامر گفت: تا قبل از مارس،ما به هيچ وجه درخصوص اين موضوع صحبتي نمي کنيم. هاينکس افتخار خود را به تيم انتقال داده و مربي بزرگي است و ما بايد به اين فکر کنيم که تا پايان فصل يکي،دو جام ببريم.

مدير ورزشي تيم فوتبال بايرن مونيخ آن روز از کارشناسان و رسانه ها درخواست کرده بود که درخصوص اينگونه شايعات بحث و گمانه زني نکنند اما امروز خبر نزديک شدن گوارديولا به بايرن مونيخ و افزايش احتمال سرمربي گري او در اين تيم آلماني بار ديگر به صورت جدي مطرح شده است.

اين مربي اسپانيايي و هافبک معروف سابق تيم ملي اين کشور که کارنامه بسيار موفقي با تيم باشگاهي بارسلونا به عنوان سرمربي از خود برجاي گذاشته از همان روزهاي اول پايان همکاري اش با آبي آناري ها، به عنوان گزينه سرمربيگري بايرن مونيخ آلمان مطرح بوده است.

براساس گزارش ها،گوارديولا با چشم پوشي از دستمزد سالانه 22 ميليون يوري پيشنهاد شده از سوي باشگاه چلسي،در هفته هاي اخير بارها در نيويورک با نمايندگان باشگاه آلماني درحال مذاکره بوده است.

رسانه هاي آلماني امروز همچنين از ملاقات نماينده گوارديولا با مسوولان باشگاه بايرن در شهر مونيخ خبر داده و اعلام کردند که توافقات اوليه براي آغاز همکاري وي با اين باشگاه صورت گرفته است.

گوارديولا پيشتر در پاسخ به سوالات مطرح درمورد احتمال پيوستنش به بايرن مونيخ تاکيد کرده بود بخاطر احترام به شخصيت هاينکس که سالها در تيم هاي اسپانيايي فعاليت داشته،نمي خواهد درمورد شايعات مطرح درمورد حضور در اين تيم سخن بگويد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ