نيمه اول دربي استقلال‌ها به سود خوزستان
تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, | 20:14 | نویسنده : Amir


استقلال خوزستان در نيمه نخست برابر اسقلال تهران به پيروزي رسيد.



ديدار 2 تيم فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران با 5 دقيقه تاخير از ساعت 19:05 در ورزشگاه تختي اهواز آغاز شد و نيمه نخست آن با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پايان رسيد. تک گل اين نيمه را عادل کلاه‌کج در دقيقه 39 به ثمر رساند.

اين ديدار در شرايطي آغاز شد که آبي پوشان خوزستاني از همان ابتداي بازي تلاش مي‌کردند به سمت دروازه استقلال تهران نزديک شوند و در دقيقه 5 پشت محوطه جريمه تهراني‌ها صاحب يک ضربه ايستگاهي شدند. مبعلي پشت توپ ايستاد آن را روي دروازه ارسال کرد اما توپ روي پاي ميداودي جفت و جور نشد و موقعيت از دست رفت.

در ادامه اين استقلال تهران بود که به دروازه خوزستاني‌ها نزديک مي‌شد اما اين حملات ره به جايي نبرد تا اينکه در دقيقه 21 آبي پوشان خوزستاني روي دروازه استقلال تهران آمدند اما توپ ارسالي از سوي عابديني دفع شد تا همچنان دو تيم براي رسيدن به گل اول بازي به تلاش‌هايشان ادامه دهند.

در دقيقه 23 استقلال تهران صاحب يک ضربه کرنر شد و پژمان نوري آن را ارسال کرد تا محمد قاضي با يک ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را تهديد کند اما اين دروازه‌بان حريف بود که توپ را در آغوش گرفت.

در دقيقه تلاش استقلالي‌هاي آبي‌پوش و ميزبان زودتر جواب داد و در دقيقه 39 توانستند به گل اول بازي دست پيدا کنند. ميلاد ميدوودي پس از اينکه از کمند چند مدافع سفيدپوشان تهراني بيرون آمد توپ را به کلاه کجي رساند که تنها رحمتي را مقابل خود مي‌ديد و او توانست با يک بغل پا استقلال خوزستان را يک بر صفر پيش بيندازد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ