تيم منتخب اين هفته لاليگا
تاريخ : سه شنبه 26 دی 1391برچسب:, | 19:16 | نویسنده : Amir

بازيکنان رئال مادريد در تيم منتخب هفته لاليگا حضور ندارند.

يک هفته ديگر از رقابت‌هاي لاليگا گذشت و رئال مادريد باز هم با تساوي بدون گل مقابل اوساسونا در پامپلونا امتياز از دست داد.

اين در حالي است که اتلتيکو مادريد و بارسلونا دو تيمي که در جدول بالاتر از رئال قرار دارند با پيروزي مقابل رقيبان اختلاف خود را با غول‌هاي مادريد افزايش دادند. اتلتيکو با نتيجه 2 بر صفر ساراگوسا را شکست داد و بارسا نيز با نتيجه 3 بر يک از سد مالاگا گذشت.

علاوه بر اين رئال بتيس، رايووايکانو و اسپانيول نيز پيروزي مهمي در هفته نوزدهم به دست آوردند.



*تيم منتخب هفته نوزدهم لاليگا به شرح زير است:



دروازه‌بان:

آدريان (رئال بتيس)

با وجود اينکه رئال بتيس در بازي يکشنبه شب مقابل لوانته توپ و ميدان را در اختيار داشت، اين دروازه‌بان جايگاه اول را در تيم منتخب هفته لاليگا به خود اختصاص مي‌دهد.

آدريان شوت‌هاي روبن مارتينز را از دروازه دور کرد. دروازه‌بان بتيس در جريان پيروزي 2 بر صفر و صعود تيمش به رده چهارم جدول بهترين مهارها را در رقابت‌هاي اين هفته به نمايش گذاشت.



مدافعان:

ژاوي لوپز (اسپانيول)

از زماني که خاوير آگيره در پايان نوامبر به عنوان سرمربي اسپانيول انتخاب شد، تيمش 9 امتياز از 6 بازي کسب کرده است که به اندازه امتيازاتي است که تيم تحت هدايت پوچتينو در 13 بازي به دست آورد.

پيروزي اين هفته اسپانيول مقابل سلتاويگو و عملکرد مدافع راست اين تيم، ژاوي لوپز در اين ديدار قابل توجه بود.

وي اولين نفري بود که به سمت دروازه حريف شوت کرد (در اولين دقيقه بازي) و با انجام 5 تکل خط حمله سلتا را به هم ريخت.

عادل رامي (والنسيا)

والنسيا براي اولين بار در 5 بازي دروازه‌اش را در جريان پيروزي 2 بر صفر مقابل سويا بسته نگاه داشت. عادل رامي نقشي کليدي در اين پيروزي داشت. بازيکن فرانسوي برنده تمام نبردهاي دونفره با بازيکنان حريف و 93 درصد از پاس‌هايش سالم بود. وي همچنين يک گل به سود تيمش در اين مسابقه به ثمر رساند.

روبن گونزالز (اوساسونا)

در روز کم‌فروغ رئال مادريد بدون حضور کريستيانو رونالدو، اوساسونا توانست به موفقيت چشمگيري دست يابد و دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

بخش عمده موفقيت تيم قعر جدولي مرهون عملکرد خط دفاعي بازيکنان اين تيم و به خصوص درخشش روبن است.

مدافع مياني اوساسونا حملات گونزالو هيگواين و کريم بنزما را به خوبي خنثي کرد.



هافبک‌ها:

پاتريک ابرت (رئال وايادوليد)

رئال وايادوليد با پيروزي 3 بر يک مقابل مايورکا همچنان به کسب نتايج درخشان ادامه مي‌دهد. پاتريک ابرت آلماني پس از بازگشت از مصدوميت عملکرد بي‌نقصي ارائه داد تا به هواداران خانگي يادآوري کند که چه بازيکني را از دست داده‌ بودند.

وي 2 گل از 3 گل تيمش را به ثمر رساند و پاس سومين گل را براي اسکار گونزالز ارسال کرد تا وايادوليد نيم‌فصل اول را با حضور در ميان 10 تيم برتر به پايان برساند.

سرخيو بوسکتس (بارسلونا)

سرخيو بوسکتس در جريان پيروزي 3 بر يک بارسلونا مقابل مالاگا و يک گام ديگر نزديک شدن به قهرماني در لاليگا براي درخشيدن، کمي بهتر از هميشه کار کرد. اين يکي از سخت‌ترين مسابقات بارسلونا در نيم‌فصل اول بود که با پيروزي پشت سر گذاشت.

95 درصد از 85 پاس بوسکتس صحيح بود، 6 تکل و 3 توپ‌ربايي نيز در عملکرد هافبک آبي‌اناري‌ها به ثبت رسيد.

گابي (اتلتيکو مادريد)

اتلتيکو مادريد با نتيجه 2 بر صفر رئال ساراگوسا را شکست داد تا همچنين نزديکترين رقيب بارسلونا در جدول لاليگا باشد.

تياگو مندس و پنالتي فالکائو پيروزي را در همان نيمه اول براي مادريدي‌ها به ارمغان آورد؛ اما اين کاپيتان گابي بود که 90 دقيقه کامل فوق‌العاده بازي کرد.

وي سازنده اولين گل بازي توسط تياگو بود و به دليل عملکرد فوق‌العاده وي بود که اتلتيکو همچنان به عنوان نزديک‌ترين تعقيب‌کننده بارسا در جدول باقي ماند.

لاس بانگورا (رايووايکانو)

فصل فوق‌العاده رايووايکانو تحت هدايت پاکو جمز با پيروزي دور از انتظار 2 بر يک مقابل اتلتيک بيلبائو در سن مامس ادامه يافت.

ستاره اين ديدار لاس بانگورا بود که گل اول مسابقه را به ثمر رساند. وي اين فصل در سايه لئو باپتيستا بود، اما سال 2013 نشان‌دهنده علائمي از بازگشت اين بازيکن است.



مهاجمان:

ليونل مسي (بارسلونا)

يکي ديگر از عملکردهاي درخشان ليونل مسي بار ديگر يکي از روزهاي لاليگا را روشن کرد. پاس به عقب ايگناسيو کاماچو فرصت را براي ستاره آرژانتيني مهيا کرد تا گل اول بارسا به ثمر برسد. در نيمه دوم پاس تماشايي وي به فابرگاس گل دوم کاتالان‌ها را به ثمر رساند و سومين پاس وي به گل تياگو آلکانترا منجر شد.

روبرتو سولدادو (والنسيا)

روبرتو سولدادو در جريان شکست سويا مقابل والنسيا تعداد گل‌هاي خود را در اين بازي دو رقمي کرد تا در جدول گلزنان در مکان هفتم قرار بگيرد. وي در دقيقه 50 روي پاس رامي گل اول را به ثمر رساند.

در دقيقه 88 گل دوم وي 3 امتياز را براي والنسيا تضمين کرد.

جول کمپبل (رئال بتيس)

جول کمپبل بازيکن قرضي آرسنال دومين گل اين فصل خود را برتري 2 بر صفر بتيس مقابل لوانته به دست آورد.

ملي‌پوش کاستاريکايي علاوه بر گلي که به ثمر رساند و عملکرد فوق‌العاده‌اي که در خط حمله داشت، به دليل تلاش و بازي بدون توپش در اين مسابقه بسيار تأثيرگذار بود.

نگاهي به آمار وي در اين مسابقه نشان مي‌دهد که در اين بازي 4 شوت و يک پاس گل، 2 تکل و 2 توپ ربايي به ثبت رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ