پیش بازی: آرسنال - تاتنهام
تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 10:26 | نویسنده : Amir

آرسنال فردا در ورزشگاه خانگی خود در دیداری حساس میزبان رقیب دیرینه خود تاتنهام است.


این بازی فرصتی است برای طرفداران تاتنهام تا تیم خود را بعد از خرید های تابستانی خود بسنجند. این تیم در دو بار آخری که به ورزشگاه امارات رفته با دو نتیجه مشابه 5-2 بازی را به حریف واگذار کرده و همچنین در رسیدن به لیگ قهرمانان در کورس رقابت با آرسنالی ها ناکام ماند. اما آنها قصد دارند با برد در دیدار روز یکشنبه هم به ناکامی خود در امارات پایان دهند و هم پیروزی بدون گرت بیل را تجربه کنند.

توپچی ها تا اینجا فعالیت آنچنانی در بازار نداشتند و فقط متئو فلامینی را بار دیگر به تیم بازگرداندند و یایا سانوگو را مهاجم آیندهه دار تیم ملی فرانسه را به خدمت گرفتند.

وقتی آرسنالی ها هفته اول برابر استون ویلا 3-1 شکست خوردند، به نظر می رسید این تیم وارد بحران شده اما سه برد پیاپی از جمله پیروزی 2-0 مقابل فنرباحچه و صعود برای شانزدهمین بار پیاپی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روحیه تیم ونگر را برای بازی یکشنبه تقویت کرد.

 

نکات جالب:

آرسن ونگر در 40 بازی برابر تاتنهام مربی آرسنال بوده که در 18 دیدار پیروز بوده، 16 مساوی کسب کرده و تنها 6 باخت در کارنامه او دیده می شود. 80 گل زده و 53 گل خورده حاصل تلاش بازیکنان ونگر در این دیدارها بوده است.

 آرسنال فقط در یکی از بازی های 29 دیدار گذشته  مقابل تاتنهام موفق به گلزنی نشده است.

در دو بازی گذشته تاتنهام در امارات، دو بازیکن این تیم اخراج شده اند.

تاتنهام در دو بازی اخیر در زمین توپچی ها نتوانسته است پیروزی 2-0 خودش را حفظ کند و در پایان با نتایج مشابه 5-2 شکست خورده است.

الیویر ژیرو تا به حال 13 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده که هر 13 گل در شهر لندن بوده است.

در این دربی در لیگ برتر 124 گل به ثمر رسیده است که بیشتر از هر تقابل دیگری در لیگ است.

رابرت پیرس و آدبایور با 8گل رکورددار گلزنی به تاتنهام هستند.

 

وضعیت مصدومین و غایبان آرسنال

لورن کوسیلنی بعد از گذراندن یک جلسه محرومیت خود بعد از اخراج در دیدار با استون ویلا به ترکیب بازگشته است. آرون رمزی دوره ریکاوری مصدومیت جزئی کشاله ران خود را می گذارند و احتمال دارد متئو فلامینی که با قراردادی آزاد از میلان به جمع توپچی ها بازگشته، در دربی لندن بازی کند. اما لوکاس پودولسکی به دلیل مصدومیت همسترینگ تا 3ماه دور از ترکیب خواهد بود.

توماس ورمالن (کمر)، میکل آرتتا (ران)، آبو دیابی و چمبرلین(زانو) از دیگر غایبان آرسنال در این بازی هستند.

 

وضعیت مصدومین و غایبان تاتنهام

آندره ویاس بواس برای این بازی در دیدار اواسط هفته گذشته در لیگ اروپا به چند بازیکن اصلی تیمش از جمله پائولینیو، سولدادو و هوگو لوری استراحت داد. بازی دادن به آرون لنون ریسک بزرگی می باشد و به نظر نمی رسد این مربی بال سرعتی تیمش را در ترکیب قرار دهد. همچنان شایعاتی مبنی بر خروج امانوئل آدبایور و آسو اکوتو از وایت هارت لین به گوش می رسد.

گزارش ها نشان می دهد که جرمین دفو برای بازی فردا آماده شده و در ترکیب است. ویاس بواس بالاخره موفق شد ولا چیریچس مدافع استوا بخارست را به لندن بیاورد ولی به دلیل دیر ملحق شدن به تیم احتمال بازی کردن او در دربی بسیار کم است.

 

ترکیب احتمالی:

آرسنال (3-3-4): شزنی، جنکینسون، سانیا، مرته ساکر، مونرئال، رمزی، ویلشر، کازورلا، وولکات، روسیچکی و اولیویر ژیرو.

تاتنهام (1-5-4): فریدل، واکر، کابل، ورتونگن، ناوتون، تاوسند، کارول، ساندرو، سیگاردسون، هالتبی، دفوئه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ