پیش بازی میلان – کالیاری
تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 10:51 | نویسنده : Amir

روسونری در دومین گامش در سری آ امروز میزبان کالیاری خواهد بود.


میلان در اولین دیدارش نتیجه را با حساب دو بر یک به ورونا واگذار کرد و حالا امیدوار است پس از شکست دادن پی اس وی و رسیدن به لیگ قهرمانان بتواند با پیروزی از زمین خارج شود.

دانیله بونرا، باکایه ترائوره، ریکاردو ساپونارا و جیامپائولو پاتزینی غایبان مصدوم میلان در این بازی خواهند بود. شرایط دفاع میلان بهبود یافته و این نکته در رویارویی با آیندهوون خودنمایی کرد. تنها نیاز میلان چیدن درست قطعات پازل در کنار یک دیگر است. پولی توانست خودش را در بازی مقابل ورونا ثابت کند. او می تواند سمت چپ خط هافبک میلان را تصاحب کند اما در این راه رقیبی به نام مونتاری دارد. مونتاری در اندیشه های آلگری بازیکن مهمی برای تاکتیک میلان محسوب می شود و شاید همین نکته باعث شود ملی پوش غنایی بازی را از ابتدا آغاز کند.

بوآتنگ ذاتا مهاجم راست نبود. پیوستن او به شالکه دست آلگری را برای استفاده از نیانگ و روبینیو باز گذاشت. این دو بازیکن به راحتی می توانند در سمت راست آرایش های 4-3-3 و 4-2-3-1 قرار بگیرند. یکی از این دو بازیکن با دفاع چپ کالیاری رو به رو خواهد شد و در آن سوی دیگر زمین نیز ال شراوی سعی خواهد کرد با تکنیک خود از سد دسنا عبور کند.

بالوتلی در نوک پیکان حمله قرار خواهد گرفت تا بتواند از فرصت هایی که سایر بازیکنان برای او ایجاد می کنند استفاده کند. آلگری، ماتری را بسیار تحسین می کند چرا که سابقه همکاری با یک دیگر را در کارنامه دارند. احتمال آن می رود که ماتری در نیمه دوم اولین بازی این فصل خود برای میلان را به معرض نمایش بگذارد. بیرسا نیز مانند ماتری می تواند در نیمه دوم به زمین بیاید.

کالیاری فصل را با شکست دادن آتالانتا آغاز کرد. روحیه آن ها بسیار خوب است و قدرت جنگندگی آن ها می تواند برای روسونری دردسرساز شود. خط دفاع چهارنفره تیم میهمان تلاش خواهد کرد تا سه مهاجم میلان را از کار بیندازد. انتظار می رود کونتی رهبر خط هافبک کالیاری باشد و نایگولان و اکدال را در کنار خود ببیند. کابره را کمی عقب تر از دو مهاجم کالیاری یعنی سائو و پینیلا توپ خواهد زد.

میلان در 12 بازی خانگی آخرش در سری آ بازنده از زمین خارج نشده است و کالیاری نیز در شش بازی خارج از خانه اخیرش نتوانسته طعم پیروزی را بچشد.

ترکیب احتمالی

میلان: آبیاتی – آباته – زاپاتا – مکسس – کنستانت – مونتولیوو – دی یونگ – پولی – روبینیو – بالوتلی – ال شراوی (4-3-3)

کالیاری: آگاتزی – دسنا – روزتینی – آستوری – مورو – نایگولان – کونتی – کابره را – اکدال – سائو – پینیلا 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ