هافبک شالکه به تاتنهام مي پيوندد
تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 8:19 | نویسنده : Amir

هافبک تيم فوتبال شالکه آلمان قرار است از فصل آينده به تيم تاتنهام انگليس بپيوندد.

با وجود تمايل مسئولان تيم هاي ليگ برتر انگليس از جمله آرسنال، ليورپول و اورتون براي امضاي قرارداد با لوييس هالتبي، هافبک شالکه، وي از ماه ژوييه به تاتنهام ملحق خواهد شد.

ملي پوش بيست و دو ساله تيم ملي آلمان گفت مي خواهد با تاتنهام به رهبري آندره ويلاس بواش به عناوين مختلف دست يابد.

وي تصريح کرد به سرنوشت مارکو مارين، هافبک بيست و سه ساله هم وطن خود دچار نخواهد شد که از زمان ترک تيم آلماني وردر برمن و پيوستن به چلسي تنها در يک ديدار اين تيم در چارچوب ليگ برتر از آغاز تا پايان بازي در زمين حضور داشت.

هالتبي گفت : « من هميشه مثبت فکر مي کنم. ما هالتبي هستيم، نه مارين.»

اين هافبک جوان که با قراردادي پنج ساله و دريافت دستمزدي معادل چهار ميليون و سيصد هزار يورو در سال به باشگاه انگليسي تاتنهام منتقل شده است، اين فصل را با بازي در شالکه به پايان خواهد رساند.

وي جمعه در بازي شالکه مقابل هانوفر در چارچوب بوندس ليگا به ميدان مي رود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، هالتبي گفت: « تا آخرين روز اين فصل با تمام توان براي شالکه توپ خواهم زد. من هنوز عضو اين تيم هستم.»

وي با اشاره به تصميم خود براي پيوستن به تاتنهام گفت: « مسئله پول نيست، بلکه تحقق آرزوهايم است. اين تصميم بر ضد شالکه نيست. بلکه من هميشه از کودکي آرزو داشتم در يکي از تيم هاي ليگ برتر انگليس بازي کنم اما آن را به تعويق مي انداختم. اکنون تصميم گرفته ام در جهت تحقق آرزوهايم گام بردارم.»




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ