تاريخ : یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 11:20 | نویسنده : Amir

توبی آلدرویرلد شنبه وارد مادرید شد و انتقال چهار ساله‌اش از آژاکس آمستردام به باشگاه اتلتیکو مادرید را قطعی کرد. این مدافع بلژیکی، به همراه پدر و دو وکیلش، وارد فرودگاه بین المللی باراخاس در مادرید شدند و مستقیما به باشگاه اتلتیکو رفتند تا این بازیکن آزمایشات پزشکی‌ خود را انجام دهد.


این بازیکن در فرودگاه باراخاس می‌‌گوید:" خیلی‌ خوشحالم که عضوی از این باشگاه هستم. باشگاهی با یک تاریخ بزرگ. اتلتیکو همواره یکی‌ از بهترین تیم‌های اروپا است. امیدوارم که انتقالم به اتلتیکو را کامل کنم و بتوانم به همراه اتلتیکو در چمپیونزلیگ حاضر باشم."

این مدافع همچنین تایید کرد که بازی‌های اتلتیکو مادرید را به صورت هفتگی دنبال می‌‌کرده است:" من بازی‌های آنها را دنبال می‌‌کردم. آنها تیم بسیار خوبی‌ هستند که خیلی‌ خوب فوتبال بازی می‌‌کنند و همین سبب خوشحالی‌ من برای پیوستن به اتلتیکو است. تابستان طولانی داشتم زیرا نمی‌‌دانستم که به کدام باشگاه منتقل خواهم شد. باشگاه‌های زیادی به دنبال من بودند که صبر کردم تا بهترین را انتخاب کنم. وقتی‌ باشگاهی مانند اتلتیکو به شما پیشنهاد می‌‌دهد، شما تحت تاثیر قرار می‌‌گیرید."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ